Najave iz Porschea o posljednjoj sezoni u najsnažnijoj klasi FIA WEC šampionata intenzivirane su prošlog mjeseca, a kako sada stvari stoje, Porsche će se fokusirati na formiranje tvorničkog tima s kojim će se, zajedno s Mercedesom, takmičiti od šeste sezone FIA-ine Formule E.
"Nakon 19 pobjeda na Le Mansu došlo je vrijeme da se okrenemo novim izazovima, a od 2019. godine bit ćemo među timovima u sve popularnijem Formula E šampionatu", rekao je član Izvršnog odbora Porschea Michael Steiner.
Odlaskom Porschea u klasi LMP1 naredne sezone ostaje samo tvornički tim Toyote, a praznine koje su nastale (ranijim) odlaskom Audija i Porschea popunit će najavljeni privatni timovi novim LMP1 automobilima iza kojih stoje kompanije Ginetta, Dallara/BR Engineering i Perrinn, uz već postojeći LMP1 tim ByKolles.
U Toyoti će zbog odlaska glavnog i jedinog konkurenta Porschea naredne sedmice nanovo odlučivati o sudbini svog LMP1 programa koji je, prema ranijim odlukama, trebao potrajati do kraja 2019. godine, a zlobnici kažu da bi japanska kompanija naredne godine konačno mogla ostvariti svoju (pre)dugo čekanu pobjedu na utrci 24 sata Le Mansa.
Porsche će u FIA WEC šampionatu u klasi GTE Pro i naredne sezone nastupati sa svojim tvorničkim timom koji se od ove sezone takmiči s novim modelom 911 RSR koji prvi put pokreće centralno smješten motor.