Između naziva Safari i Dakar u Stuttgartu su odlučili da će prvi podignuti produkcijski 911 pred publiku stići s nazivom Dakar, što je jasna asocijacija na Porscheova učešća na čuvenom reliju Paris-Dakar, a premijerno predstavljanje zakazano je za 16. novembar kada počinje Sajam automobila u Los Angelesu.
U Porscheu još uvijek nisu otkrili tehničke detalje modela 911 Dakar koji predstavlja njihov odgovor na slično koncipiran Lamborghini Huracán Sterrato, ali su objavili fotografije sa završnih testiranja prototipa na kojima se može vidjeti s čim su se suočavali podignuti "elferi“.
Testni prototipi prešli su više od 500.000 kilometara, od čega su daleko od asfalta "zatvorili“ više od 10.000 kilometara i bili izloženi temperaturama zraka od dubokih minusa na zaleđenom sjeveru Švedske do 45 stepeni Celzijusa u pustinjama u Maroku i Dubaiju. Testnim vozačima i inžinjerima u više navrata asistirao je i legendarni njemački rally vozač i višegodišnji ambasador Porschea Walter Röhrl.
Fotografije otkrivaju da Porsche 911 Dakar nije podignut onoliko koliko su podignuta dva testna prototipa "elfera“ koji su nedavno stigli do vrha najvišeg vulkana na svijetu u Čileu, ali je jasno da će budući vlasnici Dakara imati 911 s integralnim pogonom koji će se odlično snalaziti na različitim neasfaltiranim podlogama.
Zna se da u Porscheu na osnovici aktuelne Serije 992 već uveliko pripremaju i prvi hibridni 911, a u Stuttgartu su ranije rekli da "elfer“ koji će pokretati samo elektromotori neće stići prije 2030. godine.