Riječ je o kabrioletskoj izvedbi prve generacije Cayennea koji bi se pojavio na tržištu u isto vrijeme kao i jednako čudni Nissan Murano CrossCabriolet.
Iz Porschea kažu da su počeli razmišljati o drugačijim stilovima Cayennea nedugo nakon što je model stigao na tržište 2002. godine. Razmatrale su se tri opcije, coupe, veći model s tri reda sjedišta i kabriolet.
Međutim, Porsche je odustao od kabrioleta te je napravio Package Function Model prikazan na fotografijama. U kompaniji nisu bili sigurni kada je riječ o izgledu stražnjeg dijela, tako da je na kraju prototio dobio dva različita dizajna na obje strane. Prototip nije u voznom stanju te nema ojačanja karoserije koja su neophodna kod kabrioleta. Tu je mekani krov koji ide od A stubova do podignutog dijela krova nazad. Bočni prozori se sužavaju tako da kabriolet ima elegantniji izgled. Dvoja vrata su 20 centimetara duža u odnosu na ona koja ima standardni Cayenne. Nazad su prijelozi za kutijasti ili elegantni rep.
Mekani krov se može ručno ukloniti, ali je Porsche razvijao mehanizam za elektronski krov. Napravljena je i kompjuterska simulacija koja pokazuje kako bi se stražnji panel otvarao i pravio mjesto za krov. Rješenje je slično onom koje se koristi za model Porsche 911 Targa od generacije 991.
Dva faktora su spriječila Cayenne kabriolet da se nađe u proizvodnji. Prvi je procjena kompanije da kabriolet neće biti posebno profitabilan, a u Porscheu nisu bili sigurni da će dizajn biti dovoljno privlačan.
Porsche trenutno radi na osvježenju modela Cayenne i Cayenne Coupe, koji bi se mogli pojaviti već ove godine. Kabriolet ostaje samo ideja.