Porsche otkrio zanimljive detalje s testiranja nove generacije modela 911 GT3
U čuvenoj njemačkoj automobilskoj kompaniji koja je, pored ostalog, sinonim za višesatne trke izdržljivosti nedavno su predstavili posljednje izdanje modela 911 GT3 (Serija 992) koji je svoju brzinu i upravljivost već dokazao na stazi Nürburgring Nordschleife na kojoj je u odnosu na prethodnika iz Serije 991.2 bio brži više od 12 sekundi.
Pored brzine i upravljivosti u Porscheu decenijama veliku pažnju posvećuju izdržljivosti i pouzdanosti svojih automobila, a svoju su bezrezervnu posvećenost demonstrirali i prilikom nemilosrdnih testiranja nove generacije modela 911 GT3 čije je predprodukcijsko izdanje bilo i na poznatoj italijanskoj ovalnoj stazi Nardò.
Testni automobil je u bespoštednoj jurnjavi (koju je prekidalo samo dosipanje goriva) za malo manje od 17 sati prešao 5.000 kilometara skoro pod punim opterećenjem, jer je stazom svo vrijeme išao 300 km/h.
U Porscheu su na kraju rekli da je 4-litarski atmosferski 6-cilindarski boxer motor zajedno sa ostalim sklopovima test prošao bez ikakvih problema, što i nije slučajno s obzirom da je 911 GT3 prije jurnjave na Nardu na različitim simulatorima i u različitim (ne)uslovima proveo 22.000 sati.
Na kraju vrijedi spomenuti da upravo Porsche u svom vlasništvu ima najviše ostvarenih pobjeda u najčuvenijoj trci izdržljivosti 24 sata Le Mansa gdje pouzdanost spada među glavne karike na putu prema uspjehu.