Nastavak investicija
0

Porsche preuzima većinu u Greypu, sestrinskoj kompaniji Rimac Automobila

Klix.ba
Porsche preuzima većinu u proizvođaču e-bicikala Greyp Bikes. Jedinica rizičnog kapitala proizvođača sportskih automobila, Porsche Ventures, drži oko deset posto hrvatske kompanije već od 2018. Investicija je uslijedila 2018. godine istovremeno sa ulaskom u sestrinsku kompaniju Rimac Automobili.

Greyp je sada dobio ponudu za preuzimanje od drugog investitora. Porsche je zbog toga iskoristio ugovorom omogućeno pravo prvokupa kako bi proširio svoje aktivnosti u sektoru e-bicikala većinskim preuzimanjem Greypa. Osim Porschea kao većinskog vlasnika, u kompaniji imaju još samo udio Mate Rimac i drugi osnivači Greypa. Preuzimanje još nije pravno završeno. Konačno preuzimanje se očekuje krajem godine.

„Porsche je pionir u održivoj mobilnosti i dosljedno unapređuje svoju strategiju e-mobilnosti", kaže Lutz Meschke, zamjenik predsjednika Upravnog odbora Porsche AG i član uprave za finansije i IT. „Naše aktivnosti na području e-bicikala naglašavaju naš dosljedan pristup. Porsche je godinama bio vodeći dobavljač plug-in hibrida; 2019. godine smo lansirali Taycan kao prvi potpuno električni Porsche – a prošle godine je svaki treći isporučeni Porsche bio opremljen električnim pogonom. Naš ambiciozni cilj je da do 2030. godine budemo ugljično neutralni u cijelom lancu proizvodnje".

Porsche također koristi znanje iz baterijskih električnih pogona u vozilima na atraktivnom i brzo rastućem tržištu e-bicikala. Električni bicikli zauzimaju čvrsto mjesto u strategiji e-mobilnosti kompanije i obećavaju daljnji potencijal. U martu 2021. godine je postojeći asortiman bicikala proširen: Sa Porsche e-biciklima „Sport“ i „Cross“, brend predstavlja svoju interpretaciju ekskluzivnih e-bicikala. Zbog vrlo pozitivne reakcije tržišta, oba modela su trenutno skoro rasprodata. Porsche nastavlja dugo i uspješno partnerstvo sa Rotwild-om. Trenutno radimo na ažuriranju proizvoda za postojeće modele „Sport“ i „Cross“.

Uprkos napetoj situaciji na tržištu, Porsche odlučno ide naprijed sa svojim ulaganjima u digitalizaciju i elektrifikaciju. 15 milijardi eura je namijenjeno za nove tehnologije u sljedećih pet godina: 6,5 milijardi eura od toga je namijenjeno za razvojne troškove hibridizacije i elektrifikacije vozila, a 5,5 milijardi eura za digitalizacije kao što su inteligentne ponude mobilnosti, auto IT, inovacije i novi poslovni procesi. Još tri milijarde eura će biti uložene u sisteme vezane za e-mobilnost, na primjer u infrastrukturu za punjenje ili zgrade za proizvodnju električnih vozila.