Porsche proširio ponudu s dvije nove verzije Panamere s plug-in hibridnim pogonom
Verziju Panamere 4 E-Hybrid pogoni 2,9-litreni bi-turbo V6 motor spojen s električnim motorom na prednjoj osovini. Motor ove verzije ukupno isporučuje 470 KS i obrtni moment od 650 Nm. To znači da ulaznoj Panameri s hibridnim pogonom za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba 4,1 sekunda, a sposobna je postići i najveću brzinu od 280 km/h. U slučaju ove verzije, autonomija na električni pogon iznosi 96 kilometara u WLTP režimu.
S druge strane, verzija 4S E-Hybrid iza svoje oznake skriva snažniji motor sa 544 KS i 750 Nm momenta i koji zadržava istu pogonsku konfiguraciju uz 2,9-litreni bi-turbo V6 motor kao osnovu i dodatni elektromotor postavljen naprijed. Ovoj verziji za sprint do 100 km/h treba 3,7 sekundi, a maksimalna brzina je 290 km/h. Autonomija na struju je nešto manja i iznosi maksimalno 92 kilometra u WLTP režimu.
Obje verzije imaju novu bateriju kapaciteta 25,9 kWh, a ona se može napuniti za 2 sata i 39 minuta s punjačem od 11 kW. Ove verzije također dobivaju specifične modove vožnje kao što su: Hybrid Auto, E-Hold i E-Charge, kao i Sport i Sport Plus.
Već u serijskoj opremi, verzija Panamere 4 E-Hybrid bit će opremljena Matrix LED prednjim svjetlima, 19-inčnim točkovima, crno obojenim čeljustima i zračnim ovjesom, uključujući Porsche Active Suspension Management sistem. HD LED prednja svjetla i Porsche Active Ride ovjes su opcija. Verzija 4S E-Hybrid u standardnom paketu uključuje 20-inčne točkove, sportske cijevi izduvnog sistema i crveno obojene čeljusti. Po želji se snažne čeljusti mogu obojiti u zelenu ili crnu boju, a tu ubrajamo i efikasnije karbon-keramičke diskove i 21-inčne točkove.
Nove hibridne verzije Porsche Panamere već su dostupne širom Evropske unije. Ulazna verzija 4 E-Hybrid na njemačkom tržištu starta s cijenom od 123.400 eura, dok jača verzija 4S E-Hybrid cjenovno kreće od 138.200 eura.