Rohrlov automobil je baziran na 924 Carrera GTS homologacijskoj "specijalki" koja je proizvedena u 50 primjeraka za Group 4 utrke. Osim toga, Porsche je napravio devet prototipa, a peti je upravo Rohrlov automobil.
Restauracija je obavljena u Porscheovom trkaćem odjelu u Weissachu gdje je lakiran u originalnu kombinaciju crne i zlatne boje koja je predstavljala Monnetovo sponzorstvo. To je urađeno jer je tokom Rohrlovog vremena automobil bio u plavoj boji. Porscheovi eksperti su zamijenili sistem dovoda goriva, reparirali su originalna kočiona kliješta, kućište međuhladnjaka i KKK 26 turbopunjače. Automobil također posjeduje originalno trkaće kvačilo te set Pirelli guma dimenzija 255/55 R15.
Zadržan je i originalni ekstremno modificirani Volkswagenov EA831 2,0-litarski četverocilindrični turbopunjeni motor korišten u sezoni 1981. godine, kao i originalni trkaći pojasevi.
Restaurirani automobil je pokazan Rohrlu za njegov 74. rođendan. On je 1981. godine pobijedio na četiri utrke te je sezonu završio na drugom mjestu.
"Veoma sam iznenađen, izašao sam iz automobila prije 40 godina i više u njega nisam sjeo. Ovo je za mene putovanje kroz vrijeme, osjećam se 40 godina mlađi", izjavio je Rohrl.