Samo 72 primjerka
31

Porsche s posebnim "elferom“ podsjeća na 100 godina Le Mansa

E. L.
Uz podsjetnik na 1923. godinu u kojoj je trka 24 sata Le Mansa održana prvi put, Porsche se s modelom 911 Carrera GTS Le Mans Centenary Edition osvrnuo i na svoje prvo učestvovanje u čuvenom francuskom "klasiku“.

Na ovogodišnjem jubilarnom izdanju trke 24 sata Le Mansa koja je prvi put vožena davne 1923. godine Porsche je prošao daleko od očekivanog, ali to im nije smetalo da u čast jedinstvenog francuskog "klasika“ u kojem su ubjedljivo najtrofejnija automobilska kompanija predstave posebno brojčano ograničeno izdanje modela 911 Carrera GTS koje će se ponuditi samo kupcima u Francuskoj.

Porsche 911 Carrera GTS Le Mans Centenary Edition sa sobom donosi detalje koji treba da podsjete na prvi Porscheov automobil 356 SL Coupé koji se 1951. godine suočio sa 24-satnim izazovima staze la Sarthe i (na iznenađenje mnogih) nakon svega stigao do najvišeg podijuma u svojoj klasi.

Da, broj 46 na vratima Le Mans GTS-a bio je startni broj sive pobjedničke 356-ice koju je pokretao 1,1-litarski četverocilindarski boxer motor, a do podijuma su je dovezli francuski vozači Auguste Veuillet i Edmond Mouche.

Od prvog pojavljivanja 1951. godine do danas Porsche je u različitim klasama uvijek bio prisutan u Le Mansu, pa su zbog 72 godine prisutnosti u Stuttgartu odlučili da Le Mans Centenary izdanje za koje treba izdvojiti skoro 238.000 eura ponude u 72 primjerka.

Sivi Coupé s felgama u boji zlata (inspirisano felgama na kojima je bio 911 GT1, pobjednik u Le Mansu 1998. godine), crvenim sigurnosnim pojasevima i adekvatnim pločicama u kabini i na pragovima pokreće trolitarski 6-cilindarski biturbo boxer motor koji razvija 480 KS i 570 Nm najvećeg obrtnog momenta. Dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,1 sekundu (3,4 sekunde u kombinaciji s PDK mjenjačem) i 311 km/h.

Podsjećanja radi, u prethodne 72 godine Porsche je u Le Mansu ostvario 19 pobjeda u generalnom poretku i 108 pobjeda u klasi. Svi ostali i dalje su u ozbiljnom zaostatku.