"Mi i naši zastupnici smo se uspješno snašli u prvoj polovini ove godine, koju su oblikovali vanjski faktori i neizvjesnosti,“ kaže Detlev von Platen, član odbora za prodaju i marketing u Porsche AG. "Pored poteškoća koje predstavlja ponovna pojava pandemije COVID virusa u Kini i na drugim tržištima, također se suočavamo sa tekućim izazovima vezanim za lanac snabdijevanja i logistiku. Istovremeno, poželjnost našeg brenda i popularnost naših proizvoda ostaje podjednako snažna. Očekujemo da će druga polovina godine biti dinamična. Kao i prethodnih godina, optimistični smo u pogledu budućnosti i odlučni smo da u preostalim mjesecima ove godine radimo punom parom."
Rast u Njemačkoj i Evropi
Situacije na svjetskim tržištima u prvoj polovini ove godine su bile različite stoga su i brojke u pogledu isporuke za različite regije i tržišta različite. U Evropi je broj isporučenih vozila porastao na 43.087. To je povećanje od 7 posto u odnosu na isti period prošle godine. Isto vrijedi i za matično tržište u Njemačkoj. 13.785 isporuka u prvih šest mjeseci 2022. godine predstavlja porast od 5 posto na godišnjem nivou. U Kini je Porsche uspio kupcima isporučiti 40.681 vozilo uprkos višemjesečnim restriktivnim mjerama u nekim gradovima. Pad u brojkama u pogledu isporuka u toku prve polovine ove godine je bio 16 posto u odnosu na prethodnu godinu. S obzirom na sveukupni pad u prodaji premijum/luksuznih segmenata u Kini (od januara do maja pad od 23 posto), ovaj proizvođač sportskih automobila je ostvario impresivan rezultat na svom, još uvijek najvećem, jedinstvenom tržištu. Ukupno 62.245 vozila je isporučeno Porscheovim kupcima u azijsko-pacifičkoj regiji, Africi i na Bliskom istoku. U SAD-u, Porsche je isporučio kupcima 32.529 vozila, uprkos tome što se suočio sa poteškoćama u isporuci i tranzitu. Ova cifra se poredi sa najjačim polugodišnjim razdobljem ikada, u istom ovom periodu prošle godine.
Cayenne je ostao najpopularniji Porscheov model
Potražnja je i dalje posebno velika za SUV modelima. Ukupno 41.947 kupaca je preuzelo isporuku sa modelom Cayenne. Na drugom mjestu je model Macan, sa 38.039 isporuka. Kultni sportski automobil, model 911, je isporučen 21.616 kupaca širom svijeta. Taycan je isporučen 18.877 kupaca – uprkos ograničenjima u proizvodnji zbog poteškoća u lancu snabdijevanja, što je posebno uticalo na potpuno električni Porsche. Panamera je isporučen u 15.604 primjerka, dok su kupci kupili 9.777 primjeraka modela 718 Boxster i 718 Cayman.
"Ulazimo u treći kvartal puni energije i optimizma i, pored isporuka, naš fokus je i dalje na jedinstvenom iskustvu brenda za naše kupce“, dodaje von Platen.