Iza naziva "Spirit of Carrera RS“ krije se posebna postavka u Porscheovom muzeju u Zuffenhausenu s kojom slavna njemačka automobilska kompanija i na ovaj način obilježava pola stoljeća od predstavljanja prvog "elfera“ koji je na sebi nosio oznaku RS.
Pored originalnog prototipa i trkaće izvedenice 911 RSR, Porsche je izložio i RS primjerke iz Serija 964, 993, 996, 997, 991 i 992, a tu je i rijetko brojčano ograničeno izdanje novog 911 Sport Classic. među RS eksponatima
Nastao s idejom da bude automobil za svakodnevno korištenje s kojim se vozač(ica) može odvesti na trku i nakon trke vratiti kući, prvi 911 Carrera RS pokretao je 2,7-litarski 6-cilindarski boxer motor (210 KS), a publici je premijerno predstavljen na Sajmu automobila u Parizu u jesen 1972. godine.
Porsche je inicijalno planirao da napravi samo 500 primjeraka tada najsnažnijeg i najbržeg "elfera“ koji je služio kao osnovica za trkaću verziju (RSR), ali su zbog ogromne potražnje na kraju napravili 1.580 primjeraka koji se danas na aukcijama prodaju za višemilionske iznose.
Kupci su mogli da biraju između dvije opcije. Olakšana verzija nudila se bez zadnjih sjedišta, s manje zvučne izolacije i bez nekoliko drugih detalja među kojima su i nasloni za ruku, a s paketom Touring udobniji 911 Carrera RS imao je nešto mekši ovjes, elektropokretane prozore...
Na radost mnogobrojnih poklonika širom svijeta, priča o Porscheovom RennSportu ide dalje. Posljednji 911 s magičnom oznakom (992 GT3 RS) predstavljen je prošlog mjeseca. Pokreće ga (i ovaj put) atmosferski 4-litarski 6-cilindarski boxer motor koji razvija 525 KS, a u "crveno“ ulazi tek pri 9.000 obr/min. Za prijenos snage na zadnju osovinu brine superbrzi 7-stepeni PDK mjenjač, a uz aktivnu aerodinamiku GT3 RS iz mjesta do "stotke“ stiže za 3,2 sekunde i razvija 296 km/h.