Sprema se oluja
19

Poslušajte kako na stazi Imola zvuči Ferrarijev trkaći prototip

E. L.
U sklopu manifestacije Ferrari Finali Mondiali publika oko staze Imola imala je priliku da vidi i čuje LMH prototip 499P s kojim se "propeti konjić“ od naredne sezone vraća među najbrže u Svjetskom šampionatu u trkama izdržljivosti (WEC – World Endurance Championship).

Ubrzo nakon premijernog predstavljanja trkaćeg prototipa 499P iz klase LMH s kojim se Ferrari (nakon višedecenijskog odsustva) od naredne sezone vraća u društvo najbržih u Svjetskom šampionatu u trkama izdržljivosti, mnogobrojni ljubitelji slavne italijanske automobilske kompanije koji su bili prisutni oko staze Imola dobili su priliku da vide i čuju dugo čekani 'Le Mans Hypercar' iz Maranella.

Predstavljen u zvaničnim "ratnim bojama“, Ferrarijev LMH prototip prvi put će se suočiti s konkurencijom na trci 1000 milja Sebringa koja se vozi 17. marta naredne godine, a zna se da ga pokreće hibridna pogonska grupa koju čini centralno smješten trolitarski V6 biturbo motor i elektromotor na prednjoj osovini. Za prijenos snage brine 7-stepeni sekvencijalni mjenjač, a prema FIA-inom pravilniku (koji se odnosi na klasu LMH) najveća kombinovana snaga ne smije prelaziti 680 KS.

Zna se da će Ferrari od naredne sezone u Svjetskom šampionatu u trkama izdržljivosti nastupati sa dva LMH prototipa koji će nositi startne brojeve 50 i 51. U Maranellu još uvijek nisu objavili vozačke postave, ali su otkrili da je 499P u sklopu testiranja do sada prešao više od 12.000 kilometara. Jedva čekamo naredno izdanje trke 24 sata Le Mansa.