Podaci za 2022. godinu
23

Prodaja automobila iz C segmenta u Evropi pala za 9 posto

D. B.
U 2022. godini je na Starom kontinentu došlo do pada prodaje automobila iz C segmenta za 9 posto.

Prema podacima, tokom 2022. godine je prodano ukupno 1,82 miliona automobila. Nešto više od polovine ukupne prodaje, tačnije 57 posto, odnosi se na hatchback modele čija je prodaja pala za 11 posto.

Volkswagen Golf je vodeći, ali je izgubio mnogo udjela (- 16 posto) za razliku od njegovog "rođaka" Audija A3, drugog najpopularnijeg modela.

Francuzi su prošli prilično dobro sa Citroenom C4, koji je zauzeo 4. poziciju. Rast su zabilježili Peugeot 308 i Renault Megane, no njihove brojke su ipak veoma niske u odnosu na prodaju od prije nekoliko godina.

Karavani su činili 28 posto prodaje u segmentu sa 516.000 automobila, što je pad za 3 posto. Prodano je 275.000 limuzina, a to predstavlja pad od 8 posto.

Relativno novi Volkswagen ID.3 je zabilježio pad od 24 posto, Fiat Tipo se našao ispred Toyote Corolle, dok su Škodini hatchback modeli također zabilježili malu prodaju. Cupra Born je prodavaniji od SEAT Leona, dok je Opel Astra upisala loše prodajne rezultate. Mercedes-Benz CLA nadmašio je sve druge premium limuzine iz C segmenta, dok je Dacia Jogger imao dobar start.