Radi se o jedinom proizvedenom primjerku, kao i jednom od tri Mansoryjeva Bugattija ukupno. Karoserija je u potpunosti napravljena od karbonskih vlakana, a njemački tuner je napravio i nekoliko promjena u dizajnu kao što je novo slovo V ugrađeno u prednji branik te novi prednji blatobrani. a LED dnevna svjetla i naplaci zlatne boje automobilu daju luksuzniji izgled.
Unutrašnjost je presvučena kožom, tu je novi upravljač, nova sjedišta i nova centralna konzola. Radi se o bijeloj i crnoj koži, a korišteni su detalji od karbonskih vlakana, kao detalji zlatne boje.
Bugattijev 8,0-litarski W16 motor je blago unaprijeđen, tako da sada isporučuje 1.110 KS u odnosu na 1.001 KS u slučaju standardne verezije. Mansoryjev Veyron od 0 do 100 km/h ubrzava za nešto manje od 2,5 sekundi.
Kada je bio nov, automobil je koštao dodatnih 985.000 dolara na cijenu standardnog Veyrona, tako da je ukupna cijena iznosila oko 2.485.000 dolara. Novi vlasnik će morati izdvojiti oko 3 miliona dolara za ovaj unikatni automobil.