Escort RS Cosworth je prvobitno dizajniran s velikim stražnjim krilom s dvije "oštrice", međutim, produkcijska verzija je dobila "kitov rep". Automobil je bio veoma skup, ali je i jedan od najboljih koje je Ford proizveo u svojoj historiji.
Primjerak na fotografijama je posljednja verzija tog automobila. Riječ je o Escortu RS Cosworth iz 1996. godine koji je u vlasništvu Dietera Hahnea, nekadašnjeg menadžera Fordovog odjela Special Vehicle Engineering (SVE). Hahne posjeduje automobil 24 godine i tek je drugi vlasnik, jer je prvi bio Wilhelm Karmann Jr, iz porodice Karmann koja stoji iza proizvodnje Escorta Cosworth u Njemačkoj. Upravo je Wilhelm bio predsjednik u to vrijeme.
Ovaj automobil ima posebnu priču. Kada je proizvodnja modela okončana u januaru 1996. godine, tim je ustanovio da ima dovoljno dijelova za još dva automobila, tako da ih je proizveo prema originalnim specifikacijama, ali su se morale koristiti haube modela iz 1993. godine, a ne iz 1991. jer su upravo one nedostajale.
Zbog toga su ta dva primjerka drugačija od svih ostalih. Također, drugačija je i boja, karoserija je lakirana u Auralis plavu, dok je unutrašnjost presvučena crnom kožom. Pogon je isti, tako da automobil pokreće 2,0-litarski četverocilindrični Cosworth motor s turbopunjačem, koji je uparen s petostepenim manuelnim mjenjačem, diferencijalom s ograničenim proklizavanjem i pogonom na sva četiri točka. Na automobilu su 16-inčne aluminijske felge, a prešao je 97.882 km.
Najviša ponuda za automobil, koji se prodaje na aukciji, u vrijeme pisanja teksta iznosila je 26.250 eura, a aukcija traje do ponedjeljka.