U britanskoj kompaniji Prodrive, u kojoj su svojevremeno uspješno vodili Subaruov tvornički WRC tim, objavili su prve fotografije restomod projekta koji se krije iza oznake P25, a zasnovan je na legendarnom modelu Impreza 22B STI čija je rally izvedenica u drugoj polovini devedesetih godina bila među najuspješnijim automobilima u Svjetskom rally šampionatu (WRC – World Rally Championship).
Prodrive će P25 praviti na originalnoj šasiji Impreze 22B STI čije je cestovno izdanje Subaru napravio u samo 424 primjerka, a restomod priča koja se odnosi na modifikaciju počinje s karoserijskim panelima koji su u ovom slučaju napravljeni od karbona, što je pomoglo da masa automobila iznosi manje od 1.200 kilograma.
Znatno je modificiran i ovjes s adaptivnim amortizerima, ali i kočnice koje se naziru iza 19-inčnih felgi. Fotografije unutrašnjosti u kojoj će biti dva ili četiri sjedišta još uvijek nisu objavljene, ali se spominje digitalna instrumentna tabla i mnogo karbona i alkantare.
Umjesto originalnog 2,2-litarskog četverocilindarskog boxer motora (280 KS), Prodrive P25 pokreće Subaruov 2,5-litarski četverocilindarski boxer koji uz sve dorade proizvodi više od 400 konjskih snaga. Za prijenos snage na obje osovine zadužen je 6-stepeni sekvencijalni mjenjač, a uz "Launch Control“ sistem P25 iz mjesta do "stotke“ stiže za 3,5 sekundi.
Prodrive će P25 napraviti u samo 25 primjeraka, a cijena oživljene rally legende koja će se publici premijerno predstaviti na predstojećem Festivalu brzine u Goodwoodu iznosi 536.456 eura.