Riječ je o modelu koji budi nostalgiju i podsjeća nas na zlatnu eru World Rally Championshipa. Iako nije rijedak kao dvovratni model Impreza 22B STi, standardni model Impreza WRX još uvijek je poželjan automobil, posebno ako je u dobrom stanju. Ovaj primjerak ima upravljač na desnoj strani i predstavlja pravu vremensku kapsulu jer je prešao svega 17.623 kilometra.
Karoserija je lakirana u bijelu boju i sadrži elemente čistog dizajna prve generacije modela koja se proizvodila između 1992. i 2000. godine. Zbog toga su ventilacijski otvori na poklopcu motora i usisnici na branicima još primjetniji. Prednja i stražnja svjetla su u savršenom stanju, a tu je i kratki stražnji spojler koji zaokružuje suptilniji dizajn u poređenju s STi modelom.
Situacija je jednako impresivna u unutrašnjosti koja izgleda kao da je u potpunosni nova. Tamno sive presvlake su kombinovane s crvenim detaljima te crvenim koncem na upravljaču i ručici mjenjača. Vozač i suvozač se mogu smjestiti u udobna sjedišta s izraženijim bočnim potporama i integrisanim naslonima za glavu, a bijeli klaser je sve što je potrebno u smislu infotainmenta.
S obzirom na činjenicu da je riječ o kasnom primjerku prve generacije Impreze WRC, 2,0-litarski četverocilindrični bokser motor razvija 276 KS i 339 Nm obrtnog momenta. Snaga se prenosi na sva četiri točka putem petostepenog manuelnog mjenjača.
Automobil se nalazi u Joondani u Australiji, a novi vlasnik će vjerovatno izdvojiti "ozbiljnu" sumu novca kako bi ga posjedovao.