Rezultati istraživanja
6

Tesla ima najbolju aplikaciju za električna vozila, ali su potrebna poboljšanja

D. B.
Aplikacije su praktične ukoliko vozač želi daljinski otključati i pokrenuti svoj automobil, provjeriti stanje napunjenosti njegove baterije i domet te postaviti i prilagoditi raspored punjenja. Stoga su one izuzetno važne za iskustvo korisnika, a novo istraživanje je pokazalo da zahtijevaju još poboljšanja jer se 38 posto korisnika požalilo na probleme s povezivanjem.

Podaci kompanije J.D. Power govore da je 35 posto vlasnika Teslinih automobila doživjelo problem s povezivošću, što je više u odnosu na 30 posto iz 2023. godine, odnosno 20 posto iz 2022. godine. Navedeno je da "problematični trend" ukazuje da povećanje korištenja aplikacije opterećuje kapacitet mreže.

Uprkos tome, pokazalo se da Tesla ipak ima najbolju aplikaciju za električne automobile među premium proizvođačima te je dobila 847 od 1.000 bodova. Mercedes nije bio daleko s 843 boda, dok je BMW dobio 834 boda.

Na mainstream strani jednačine, Hyundai se našao na prvom mjestu s 835 bodova, a prate ga KIA s 829 i Ford s 810 bodova.

Najgore rangirane aplikacije prema korisnicima koje je ispitivao J.D. Power nalaze se Subaru sa 677, Vinfast i Volkswagen sa po 680, Polestar koji ima 626 te Jaguar s dobijenih 671 bod među premium brendovima.

"Ovi uvidi su izvedeni iz anketiranja vlasnika električnih vozila i procjene najrelevantnijih mobilnih aplikacija za ta vozila. Rezultati se temelje na standardiziranom pristupu procjene, koji se oslanja na više od 350 najboljih praksi za aplikacije namijenjene vozilima, koje uključuju više od 70 atributa specifičnih za električne automobile", saopćio je J.D. Power.

Iako je to nejasno, kompanija je dodala da 90 posto vlasnika električnih vozila koristi aplikaciju, a to je 2 posto više u odnosu na prošlu te 9 posto više u odnosu na 2022. godinu.

"Ukupno iskustvo i performanse mobilnih aplikacija za električna vozila se poboljšava iz godine u godinu, budući da proizvođači nastavljaju pronalaziti prilike za nove mogućnosti, uključujući sadržaj funkcija, upotrebljivost i ukupnu povezivost. Međutim, kontinuirani fokus na specifične potrebe vlasnika električnih vozila se još mora poboljšati kako bi se unaprijedilo korisničko iskustvo i povjerenje", izjavio je jedan od direktora pomenute kompanije Jason Norton.

Vezani članci