Riječ je o prvom primjerku Toyote 2000GT sa serijskim brojem i jednom od svega tri koja je Shelby pripremio za SCCA C-production utrke. Ovaj automobil je imao sve što je potrebno za obaranje rekorda na aukciji i upravo se to dogodilo. Iako se procjenjivalo da će dostići cijenu između 2,75 i 3,5 miliona dolara, novi vlasnik je izdvojio 2.535.000 dolara, no i to je bilo sasvim dovoljno da Toyota 2000GT postane najskuplji japanski automobil prodan na aukciji.
Ovaj automobil je nadmašio prethodni rekord za prethodni koji je iznosio 2,1 milion dolara izdvojenih za Toyotu Supru (2020), kao i za Lexus LC 500 Convertible (2021) koji je prodan za 2 miliona dolara.
Među deset najskupljih japanskih automobila šest je pripmjeraka modela 2000GT.
Toyota je model 2000GT lansirala šezdesetih godina kako bi unaprijedila svoj imidž, a pokretao ga je 2,0-litarski 6-cilindrični motor razvijen u saradnji s Yamahom, koji je isporučivao 150 KS. Bio je težak manje od 1.134 kilograma, a od 0 do 100 km/h je ubrzavao za oko 10 sekundi.
Međutim, ovaj Toyota-Shelby 2000GT isporučuje 210 KS, posjeduje tri dvostruka karburatora, petostepeni manuelni mjenjač, diferencijal s ograničenim proklizavanjem te prednji i stražnji neovisni ovjes s oprugama.
Toyota je automobil koristila u promotivne svrhe, a potom je šasija MF10-10001 doživjela brojna poboljšanja zahvaljujući radu Shelbyjevih i Toyotinih inžinjera kako bi bila spremna za SCCA utrke. Postavljen je dvostruki izduvni sistem, podesivi KONI amortizeri, hladnjak diferencijala i mjenjač u Ferrari stilu. Urađena je i potpuna restauracija osamdesetih kako bi se vratila historijska bijela i metalik plava kombinacija boja.