Komentari (13)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Godinama ulagat milijarde u usavršavanje motora i dođe neki političar i kaže STOP , 🖕🏻
Do sada najbolji menadzer BMW-a! U 2022. CISTA NETO dobit BMW grupe je bila 20.000 miliona Eura skupa sa BBA China. U 2023. se ocekuje 14.000 miliona Eura. Prosjecna plata inzinjera u BMW-u je 120.000 Eura bruto. Prosjecan BMW inzinjer zaradi za 30 godina citavih 3,8 miliona Eura, a ima kao otpremninu za penziju u prosjeku 150.000€!!! MISLI: SKOLA SE ISPLATI!
Nak jos nastave sa plasticnim dijelovima na motoru, pa ce ih same musterije napustiti. Proglaseni jednim od najgorih i najskupljih polovnih auta za popraviti i odrzavati u SAD
To zna svaki idiot, budala i kreten! Kakva ba elektricna auta, nemojte biti neozbiljni! Elektricna auta su za tetkice i mlakonje!
Ne bi on ovako ali Kinezi ih poklopiše sa boljim a jeftinijim strujašima
Mudro zboriš ljudino
Konacno glas razuma.
Da BMW, učite od Mazde i njenih SUS motora zadnje generacije a posebno dizelskog rednog šestaka od 3.3 litre ! 💪
Da kao da bmw nikad nije imo linijskog šestaka da valja m57d30
jos je rano, cek da ode u penziju, pa radi sta hoces 😂
Kakva struja za 1.5 mlrd vozila, odakle ta struja?
Nije to problem. Kada bi cijela Njemačka sutra prešla na struju (sva auta) trebalo bi im 20% više struje. A to je dugoročno ostvarivo. Veći problem će biti kada svi u 4 dođu kući sa posla pa krenu puniti strujaše.