Obim prodaje Toyote Motor Europe (TME) u prvom tromjesečju od 284.506 vozila osigurao je Toyoti i najbolji tržišni udio do sada od 7,6%, što je povećanje od +1% u odnosu na prethodnu godinu.
Snažna potražnja za Toyotinom i Lexusovom elektrificiranom linijom s niskim emisijama CO2 nastavila se, a Toyotin elektrificirani miks porastao je na 78% u zapadnoj Europi i 69% u cijeloj Europi.
"Tržište je bilo puno slabije nego što smo očekivali, ali jako sam zadovoljan našim rezultatima u prvom kvartalu. Snaga našeg proizvoda jača je nego ikad, pojačana ključnim novim modelima kao što su Yaris Cross, Aygo X i električni SUV bZ4X. Iako je naša banka narudžbi i dalje na rekordnom nivou, ekonomske i političke turbulencije u Europi, u kombinaciji s tekućim nedostacima u lancu opskrbe, značajno utječu na automobilsko tržište. Uprkos tome, još uvijek nam je cilj ostvariti rast i ove godine, iako smo revidirali naša izvorna predviđanja prodaje za 2022. godinu.“, rekao je Matt Harrison, predsjednik i izvršni direktor Toyote Motor Europe.
Možda vas zanima
Uspjeh unatoč izazovima
Strijelci osvajaju medalje, ali nedostaje podrška: Farah Onešćuk briljirala u Srbiji
Vezani članci
Iz 1993. godine
Toyota Supra s Abflugovim dodacima budi nostalgiju
Za off-road terene
Toyota ima zanimljiv RAV4, ali je samo koncept
U podnožju planine Fuji