Obim prodaje Toyote Motor Europe (TME) u prvom tromjesečju od 284.506 vozila osigurao je Toyoti i najbolji tržišni udio do sada od 7,6%, što je povećanje od +1% u odnosu na prethodnu godinu.
Snažna potražnja za Toyotinom i Lexusovom elektrificiranom linijom s niskim emisijama CO2 nastavila se, a Toyotin elektrificirani miks porastao je na 78% u zapadnoj Europi i 69% u cijeloj Europi.
"Tržište je bilo puno slabije nego što smo očekivali, ali jako sam zadovoljan našim rezultatima u prvom kvartalu. Snaga našeg proizvoda jača je nego ikad, pojačana ključnim novim modelima kao što su Yaris Cross, Aygo X i električni SUV bZ4X. Iako je naša banka narudžbi i dalje na rekordnom nivou, ekonomske i političke turbulencije u Europi, u kombinaciji s tekućim nedostacima u lancu opskrbe, značajno utječu na automobilsko tržište. Uprkos tome, još uvijek nam je cilj ostvariti rast i ove godine, iako smo revidirali naša izvorna predviđanja prodaje za 2022. godinu.“, rekao je Matt Harrison, predsjednik i izvršni direktor Toyote Motor Europe.
Možda vas zanima
Vezani članci
Još je sposobniji
Arctic Trucks podigao Toyotin Land Cruiser na novi nivo
Godišnja konferencija
Toyota obilježila još jednu uspješnu poslovnu godinu u BiH
Yaris Cross na vrhu