Na godišnjem nivou tržište je poraslo za 2,1 posto. Najveći rast prodaje zabilježen je u Italiji i Španiji i iznosi 12,9 posto, odnosno 6,5 posto.
Istovremeno su tržišta Njemačke i Velike Britanije oslabila za 3,5 posto, odnosno 4,8 posto, prenijela je agencija DPA.
U periodu od januara do juna prodato je 8,2 miliona automobila, što je za 4,7 posto više nego u prvoj polovini 2016. godine.
Tržišni lider je i dalje njemački Volkswagen sa udjelom od 23,3 posto u ukupnoj prodaji. Francuski Renault je drugi sa 10,5 posto, a francuska grupacija PSA, koju čine Peugeot i Citroen je trećeplasirana sa udjelom od 10,2 posto.
Četvrti na listi je Fiat Chrysler sa procentom od 7,3 posto, a slijede Ford sa sedam posto, BMW Mini sa 6,4 posto, Opel sa 6,3 posto i Daimler sa tržišnim udjelom od 6,1 posto.
Prodaja novih automobila u EU drastično je opala 2008. godine, usljed globalne finansijske krize, ali se stabilno oporavlja od septembra 2013. godine.