Komentari (21)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Ovo je stvarno poseban autic...
Ovo je skidalo GTI keca (ali i dvojku) ko od šale. Naravno, nece to Bosnjak glupi priznat jer ce prije kazati da mu je zena/kcerka/mama qrva nego da mu golf ne valja il puno trosi.
Ma nije ovo obicni GT Turbo. To je pusteno u seriju samo zbog homologacije nekad je bilo pravilo da se u prodaji mora naci odredjen broj natjecateljskih modela da moze ucestvovati na nekim prvenstvima mislim i na WRC tako si mogo kupit Peugeot 205 T16 4x4 ili Lanciu Integrale Evo ili ovu zvjerku naravno ako imas pare...
Treba imat talenat i da ruzno auto napravis. Tog u renou nije nikad falilo. Nema bez svabe nista.
Inače mrzim Renault, ali imam poštovanja prema 5 zbog relija.
vozio sam noviji model gt turbo strasan auto!!!
Kako bih ga Dobrinjom kroz bulevar prodjirao sa merakom :)
u ono doba 158konja je bilo masala masina
I to na 1.4 motoru To je i danas zadatak za velike, a kamoli tad...
Ima taj neki monstruozan izgled, ko da ima 900KS.
E ovo nebi ni za petaka kupio!
kad nemas ni petaka u djepu
P.S., Nije bio šampion Evrope u reliju nego tadašnjeg Istočnog bloka u koji smo spadali i mi, kao i Brdski šampion Europe sa Peugeotom 205 T 16.
Ovaj moj komentar izgleda bezveze i van konteksta pošto su Klix-ovci izbacili prethodni u kojem sam dao malo istorije a i skrenuo pažnju da ni ovaj auto, kao ni Lancia Stratos, nisu imali pogon 4x4! Poslije su to ispravili! Imao sam priliku ovaj auto i voziti (Yu reli 84) kao i popravljati davne 87! Prva impresija, izuzetno dobro ubrzava i ako vas neko mrzi poslat će vas u Zagreb s njim (izuzetno neudoban i "gutač" benzina) i ne može se startati žešće a da kvačilo ne zasmrdi!