Nadolazeći modeli neće moći dostići brzinu veću od 180 km/h, a imat će i automatski sistem kontrole brzine pod nazivom Safety Coach, koji će prilagođavati ograničenje brzine prema lokalnim zakonima uzimajući u obzir različite aspekte poput ceste i vremena.
Ova odluku je saopćio direktor Grupe Renault Luca de Meo na sastanku dioničara prošle sedmice.
Ograničenje brzine na 130 km/h uvedeno je 2002. godine na dionici njemačkog autoputa A24 dugoj 62 kilometra, a na kojoj ranije nije bilo ograničenja. Rezultat je bilo smanjenje saobraćajnih nesreća za 50 posto. Na istoj dionici je između 1996. i 2002. godine povrijeđeno 1.850 osoba, a nakon uvođenja ograničenja je taj broj pao na 799 u istom vremenskom periodu.
Volvo je maksimalnu brzinu svojih novih automobila ograničio na 180 km/h prošle godine. Kompanija je kritikovana zbog toga, ali je saopćila da je spremna izgubiti potencijalne kupce ukoliko će njena odluka spasiti živote.
Na većini evropskih autoputeva brzina je ograničena na 130 km/h