Novi TCe 225 EDC GPF benzinski motor opremljen je tehnologijom za kontrolu zagađenja zraka (GPF), dok novi dizelski motori u izvedbama Blue dCi 160 EDC i Blue dCi 200 EDC opremljeni su tehnologijom selektivne katalitičke redukcije (SCR).
Četverocilindarski motori s turbo punjenjem i direktnim ubrzigavanjem dio su Renaultovog strateškog plana Drive the Future. Oplemenjeni su posljednjim tehnologijama s akcentom na reducirano zagađenje okoline i veću ekonomičnost bez umanjenja performansi. Razvijen u Renault Sport odjelu, novi TCe 225 uparen sa EDC dvostrukim kvačilom prvi je benzinski motor sa filterom krutih čestica (GPF), a u osnovi sadrži dvostruki turbopunjač i funkciju varijabilnog razvoda ventila u tri položaja.
Nova generacija Renault dizela nosi prefiks Blue. Pored ulaznih verzija Blue dCi 120 i Blue dCi 150, u ponudi su snažnije izvedbe Blue dCi 160 i Blue dCi 200 rezervisane za luksuznije modele. Jači dizelski motori imaju povećenje snage od 5 do 40 KS i rast obrtnog momenta od 10 do 20 Nm uz veću kontrolu potrošnje goriva. Renaultovi Blue dizeli razvijeni su pod plaštom zelenije tehnolgije (SCR), koja emisije nitrogen-oksida pretvara u čistu vodu i dušik.
U kombinaciji sa 4Control šasijom uparenom sa elektronski kontrolisanim ovjesom i jedinstvenim Multi-Sense sistemom, kojima su opremljeni modeli Talisman i Espace, novi turbomotori pružaju veliki užitak vožnje u vrhunskom ambijentu s optimizovanom potrošnjom goriva. S druge strane, kod Koleosa prednjače All Mode 4x4 pogon i X-Tronic mjenjačka kutija za bolji odziv motora i fluidniji prenos obrtnog momenta na podlogu bez obzira na konfiguraciju terena.