Renault Megane Conquest prepušta Daciji, možda Rumuni budu uspješniji sa SUV kupeom
Iako je Renault pokušao ponuditi oblik i raskoš po uzoru na BMW X6 i Mercedes GLE Coupe, i to po pristupačnoj cijeni u odnosu na njih, Arkana, odnosno Conquest, jednostavno nije bio dovoljno privlačan kupcima.
Stigao je 2019. godine i odmah okarakterisan kao mainstream na tržištu povoljnijih SUV modela, jer je istovremeno nudio taj poželjni kupe oblik. Auto je s 4,57 metara dužine, s rastegnutim međuosovinskim rastojanjem od 2,72 metra, veoma komfornom kabinom i glomaznim prtljažnikom od 513 litara, nominalno bio sve ono što je na tržištu nedostajalo.
Čak štaviše, Renault je od starta ponudio blago elektrifikovani 1,3-litreni TCE turbobenzinac u verzijama sa 140 i 160 KS, motor koji je objeručke prihvatio i veliki Mercedes, te jedan konvencionalni hibrid. Pogon je klasično izveden na prednje točkove što je u skladu sa tržišnim trendovima.
Kako to obično biva, Renault je brzo naišao na odbijanje kupaca, a postojala su dva razloga. Prvi je bio ipak visoka cijena, a drugi je direktno povezan s prvim. Tačnije, Renault je s Conquestom, čiji puni naziv je ustvari Megane Conquest, prodavao uslovno rečeno mali auto po cijeni velikog. Dakle, Francuzi su Megane u SUV karoseriji, postavili na poddimenzioniranu platformu malog Clija što naravno nije pratila adekvatna cjenovna politika.
Iako je model redizajniran prošle godine, pad prodaje je već početkom ove godine prvo izazvao glasine, a vrlo brzo je i službeno potvrđeno da se Conquest gasi. Vidjećemo da li je Renault već imao asa u rukavu kada je na istoj platformi nedavno lansirao "odmjereniji" Symbioz, pa se tako lako odrekao Conquesta, koji je odigrao i završio nastup svojom kratkom jednoepizodnom ulogom.
Budući da potencijal u ovom segmentu itekako postoji i Francuzi ga se neće tek tako odreći. Sada se priča da će Renault prepustiti Conquesta Daciji. S obzirom da su se nekad krajem prošle godine pojavile nepotvrđene informacije (i neslužbene slike) da će Dacia u budućnosti imati SUV kupe model, to sad sve više ima smisla. Ukoliko se to desi, Rumuni će po svojoj uobičajenoj formuli moći ponuditi tržištu još pristupačniji SUV kupe model.
S obzirom, da su svi modeli Dacije bazirani na pojednostavljenoj platformi aktuelnog Clija, lako je moguće da uskoro dobijemo modifikovanog Dustera čiji zadnji kraj će imati kupe formu. Dacia do sada nije imala promašaj, vjerovat ćemo da će tako ostati i sa ovim modelom.