Narudžbe ovog ljeta
37

Renault predstavio osvježeni model Arkana s najboljom Esprit Alpine opremom

D. B.
Renault Arkana je bio među prvim mainstream coupe-SUV modelima koji su stigli u Evropu. Ovaj automobil se pojavio u oktobru 2020. godine, a već sada je dobio redizajniranu verziju.

Riječ je zapravo o suptilnom faceliftu koji predstavlja korak naprijed utemeljen na uspjehu originalnog modela, koji je prodan u 163.000 primjeraka na Starom kontinentu, odnosno ukupno 240.000 primjeraka u kombinaciji s preimenovanim XM3 modelom u Južnoj Koreji.

Arkana je postao novi Renaultov model koji je usvojio redizajnirani logotip i dolazi s crnim, satenskim hromiranim ili tamnim hromiranim detaljima ovisno o paketu opreme. Kupcima će biti lakše izabrati željenu verziju jer aktraktivni crossover dobija pojednostavljenu ponudu koju čine tri nivoa opreme, a to Evolution, Techno i Esprit Alpine. Treći od navedenih zamjenjuje RS Line paket i predstavlja najbolje opremljenu verziju. Ostale suptilne promjene uključuju djelomično zatamnjena svjetla i tamne detalje koji su zamijenili srebrne.

Esprit Alpine uključuje atraktivne 19-inčne felge s dvobojnom završnom obradom, kao i Alpine oznake na logotipu koji krasi prednje blatobrane. Također, blago je unaprijeđena rešetka hladnjaka u poređenju sa starim RS Line paketom.

U unutrašnjosti modela s najboljim paketom opreme je crveni, bijeli i plavi konac na vratima, kao i na armaturnoj ploči. Sjedišta su presvučena kombinacijom vještačkog antilopa i materijala koji u Renaultu nazivaju Eco Tep, čije 10 posto kompozicije potiče od bioloških izvora.

Ispod haube nije bilo nikakvih promjena, tako da kupci mogu birati između poznatih benzinskih 1,33-litarskih turbobenzinskih četverocilindričnih motora s blagom hibridnom tehnologijom, koji razvijaju 140 i 160 KS. Slabija verzija isporučuje 260, a snažnija 270 Nm obrtnog momenta. Osnovni model od 0 do 100 km/h ubrzava za 9,8 sekundi, a snažniji za 9,1 sekundu. U ponudi je i E-Tech potpuno hibridni pogon koji se sastoji od 1,6-litarskog atmosferskog benzinskog motora koji razvija 145 KS, električnog motora od 36 kW i starter generatora od 15 kW, dok se za napajanje koristi baterija kapaciteta 1,2 kWh. Ova baterija je dovoljna za 80 posto vremena provedenog u vožnji gradskim ulicama. U poređenju s konvencionalnim benzinskim motorom, potrošnja goriva je smanjena do 40 posto.

Arkana E-Tech je najsporija verzija koja do "stotke" stiže za 10,8 sekundi, a također je i najteža sa svojih 1.435 kg. Verzije s blagim hibridnim pogonom teške su 1.336 i 1.347 kg. Potpuni hibrid koristi E-Tech multi-mode automatski mjenjač, dok blagi hibridi imaju sedmostepeni EDC mjenjač s duplim kvačilom. E-Tech također ima i manju zapreminu prtljažnika, koja je smanjena sa 513 i 480 litara u slučaju podignutih stražnjih sjedišta. Obaranjem sjedišta se zapremina povećava na 1.263 litra, odnosno šest manje u odnosu na blage hibride.

Evropski kupci će Arkanu moći naručiti već ovog ljeta.