Čak 98 posto vlasnika potpuno električnog modela ZOE je zadovoljno svojim vozilom, a aktuelni trend potvrđuje Renaultovu dosljednost u razvoju električnih vozila. Naime, svake tri minute negdje u svijetu neko odluči konvencionalno vozilo sa unutrašnjim sagorjevanjem zamijeniti za ‘’električara’’.
Taj slučaj je vezan za gospođu Sylvie, presretnu vlasnicu jubilarnog 50.000-tog modela ZOE, koja sa svojom porodicom živi u Saint Cloudu, nedaleko od Pariza. Njena djeca su je ohrabrila da odabere ZOE za svoja skakodnevna putovanja, budući da lakoća korištenja i drugačija filozofija ovog modela savršeno ispunjavaju njene dnevne obaveze.
Čast predaje ključeva slavljeničkog automobila imao je Guillaume Berthier, prodajni menadžer i ujedno direktor marketinga za Renaultovu gamu električnih vozila. Za lokaciju uručenja ključeva odabrana je tvornica Flins u blizini francuske prijestolnice, trenutno jedina manufaktura modela ZOE za cijeli svijet.
Od 2013. godine, a sada već sa titulom najvećeg proizvođača električnih vozila u Evropi, Renault jedini na tržištu u ponudi ima potpunu gamu električnih vozila: Twizy, ZOE i Kangoo Z.E. Od tada tržište električnih vozila eksponencijalno raste sa porastom prodaje od čak 48 posto u 2015. godini širom svijeta. Od ukupno 50.000 proizvedenih modela ZOE, samo prošle godine ih je isporučeno 18.500 sa tržišnim udjelom od 20 posto u Evropi i preko 55 posto na francuskom tržištu.
Sa stalnim širenjem električne infrastrukture, punjenje baterija kod ovog ‘’električara’’ iz dana u dan postaje jednostavnije i lakše. Na tlu Evrope trenutno postoji više od 60.000 javnih lokacija za punjenje i 200 stanica sa brzim punjačima raširenih na svakih 80 km u mreži francuskih autoputeva.
Guma M, bosanskohercegovački uvoznik Renault vozila, približavajući svjetske trendove domaćim vozačima kroz prezentaciju modela ZOE širom BiH u posljednjih nekoliko mjeseci, u svojim koncesijama u Sarajevu i Mostaru takođe ima instalirane brze punjače, te na taj način lojalno provodi Renaultovu ekspanziju vozila sa nultom emisijom CO2 na svim svjetskim tržištima.