Automobil se prvi put pojavio na utrci Formule 1 za Veliku nagradu Monaca 2009. godine. Radi se o kompaktnom coupeu koji je proizveden u 30.000 jedinica u postrojenju u španskoj Palenciji. Iz tog postrojenja su automobili dostavljeni u 30 različitih zemalja.
Model je bio dostupan kupcima širom Evrope, ali i u Japanu, Kini, Singapuru, Južnoj Africi, Australiji i drugim zemljama.
Tokom svog života je Megane RS dobio i nekoliko ograničenih vezija, a najsnažnija od njih je 275 Trophy-R. Ovaj automobil je oborio rekord kruga na Nurburgringu u kategoriji automobila s prednjim pogonom. Dogodilo se to u junu 2014. godine, kada je završio krug za 7 minuta i 54,36 sekundi. Ipak, rekord je oborila Honda Civic Type R s vremenom 7:50.63.
Potom je rekord prešao u vlasništvo Volkswagenovog Golfa GTI Clubsport S, koji je cilj prešao s vremenom 7:49.21.
Renault Sport već testira nasljednika koji će biti u formi petovratnog hatchbacka. Zvanično predstavljanje se očekuje sljedeće godine, a spekuliše se da će ga pokretati novi 1,8-litarski motor s turbopunjačem, koji isporučuje 300 KS.
Novi Megane RS će se prodavati s manuelnim i sedmostepenim automatskim mjenjačem, kako bi kompanija ugodila svim kupcima. Clio RS nije dostupan s manuelnim mjenjačem. Moguć je i pogon na sva četiri točka.
Nadolazeći Megan RS će biti predstavljen na Sajmu automobila u Ženevi u martu naredne godine, ili na Sajmu automobila u Frankfurtu sredinom septembra iste godine. Početak prodaje se očekuje krajem 2017. ili početkom 2018. godine.