Renault razvija LFP baterije za nove električne automobile uz 20 posto niže troškove
Baterije tipa LFP (litij-željezo-fosfat) pojavit će se u budućim električnim modelima Renaulta. Francuski proizvođač najavio je da će takve baterije razvijati u partnerstvu s još dvije kompanije specijalizirane u ovoj oblasti: CATL i LG Energy Solution.
Razvoj baterija provodit će Ampere, novi odjel za električne automobile Grupe Renault.
Istovremeno, Renault će razviti i tehnologiju Cell-to-Pack, koja će omogućiti veću autonomiju automobila s LFP baterijama. Ova tehnologija pomaže da se u bateriju stavi više ćelija, kao i da se smanje troškovi proizvodnje baterija. Kroz ovo partnerstvo, Renault ima za cilj smanjiti troškove razvoja baterija za oko 20 posto, počevši od 2026. godine.
Nove LFP baterije proizvodit će se u tvornici CATL u Mađarskoj, dok će LFP ćelije, kao i one tipa NMC (nikl-mangan-kobalt), proizvoditi LG Energy Solution u Poljskoj. Baterije će se sklapati u Francuskoj, u tvornici Ampere ElectriCity u Douaiju.