Toyotin Coupé model 2000GT koji, bez sumnje, spada među najznačajnije sportske automobile koji su do sada napravljeni u Zemlji Izlazećeg Sunca premijerno je u formi prototipa predstavljen 1965. godine, a nastao je kao rezultat tadašnje saradnje između Toyote i Yamahe.
Japanski Jaguar E-Type“, kako često nazivaju 2000GT, napravljen je u 351 primjerak. Od spomenutog broja samo 109 primjeraka imalo je upravljač na lijevoj strani, a jedan od njih pojavio se u SAD-u na aukciji iza koje stoji kompanija Bring A Trailer.
Automobil koji je proizveden 1968. godine pokreće dvolitarski redni 6-cilindarski motor sa 150 konjskih snaga i 200 Nm najvećeg obrtnog momenta (Yamahin dio dogovora) koji se napaja trostrukim Mikuni-Solex karburatorima. Spomenute brojke dovoljne su za dostizanje tada respektabilnih 217 km/h.
Za prijenos snage na zadnju osovinu zadužen je 5-stepeni mjenjač, a GT2000 je bio među rijetkim automobilima koji su se šezdesetih godina mogli pohvaliti servoojačanim disk-kočnicama na obje osovine, neovisnim (i) zadnjim ovjesom, ograničenom blokadom diferencijala, magnezijumskim felgama...
Upućeni tvrde da je primjerak koji traži novog vlasnika većinu vremena do 2013. godine proveo u muzeju u Japanu, što se podudara sa opštim stanjem karoserije i unutrašnjosti, ali i podatkom da je za više od pola stoljeća prešao manje od 20.000 kilometara.
Uz činjenicu da je posljednji ponuđeni 2000GT s upravljačem na lijevoj strani na aukciji prodan za 900.000 dolara, nije nerealno očekivanje da će ovaj primjerak stići do milion dol