Rijetki Ferrari Dino 206 S je sjajna prilika za imućne kolekcionare
Ferrari je proizveo samo 18 primjeraka ovog modela, no automobil na fotografijama je samo jedan od 13 proizvedenih Drogo Spidera.
Dino 206 S je "ugledao svjetlo dana" 1966. godine, a Ferrari ga je proizveo kako bi učestvovao u FIA-inoj Group 4 klasi automobila s 2,0-litarskim motorima. "Propeti konjić" je "krao" Porscheove kupce te je postao favorit privatnih timova u to vrijeme. Pokreće ga V6 motor, koji je razvio Dino Ferrari, a automobil je imao vrhunske performanse na stazi. Do kraja trkaće sezone 1966. godine, Dino 206 S je dokazao svoju vrijednost. Završio je na 2. poziciji na utrci Targa Florio, bio je drugi i treći na Nurburgringu te šesti na stazi Spa.
Ferrari je prvobitno planirao proizvesti 50 primjeraka, no problemi su prisilili proizvođača da ograniči proizvodnju na samo 18 primjeraka.
Automobil na fotografijama nosi broj šasije 82 te je dostavljen Corradu Ferlainu, dobro poznatom inženjeru koji je postao i vlasnik Napolija. Ferrarijev historičar Marcel Massini je "zakopao" u historiju automobila te je otkrio da se takmičio na nekoliko brdskih utrka između 1966. i 1967. godine. Nakon što je servisiran u Ferrarijevoj fabrici u novembru 1968. godine, automobil je promijenio nekoliko vlasnika prije nego ga je kupio kolekcionar Pierre Bardinon 1979. godine. Od tada je bio dio nekih od najboljih kolekcija Ferrarijevih automobila na svijetu. Jacques Setton je kupio automobil osamdesetih godina prošlog stoljeća te ga je kasnije prodao britanskom kolekcionaru. Potom je Ferrari restauriran u Velikoj Britaniji 2003. godine, nakon čega je transportovan u SAD.
Godine 2014. je uslijedila nova restauracija u Ferrarijevoj fabrici, gdje je dobio certifikat Red Book, koji potvrđuje originalnost šasije, motora i mjenjača.
Dino 206 S se smatra jednim od najljepših trkaćih automobila iz šezdesetih, a ovaj će biti prodan na aukciji kuće RM Sotheby's, koja se održava između 15. i 17. februara.
Vrijednost nije procijenjena, no očekuje se milionski iznos.