Porsche je proizveo nešto više od 125 primjeraka modela koji je dugo živio, ali je veliki broj prototipa povučen kada su uvedena nova pravila u endurance utrke početkom devedesetih godina prošlog stoljeća, Do prve polovine ovog desetljeća praktično svi primjerci modela 962 su zastarjeli.
Različite kompanije su su odlučile postojeće modele transformisati u legalne cestovne superautomobile, a prva koja je u tome uspjela jeste Koenig Specials. Radi se o tuneru iz Minhena koji nije samo postavio svjetla i registarske oznake na trkaći automobil, nego je detaljno modificirana cijela karoserija te druge komponente. Jedan primjerak Porschea 962 koji je legalan za cestu ponuđen je na prodaju te košta 995.000 dolara.
Stručnjaci Koenig Specialsa su redizajnirali svaki panel karoserije te su podigli poziciju svjetala i blatobrana kako bi se zadovoljili njemački zakoni. Dizajn podvozja je zbog toga morao biti modificiran kako bi se osigurao aerodinamički balans. Postavljen je poklopac motora od pleksiglasa zbog lakšeg pristupa prilikom redovnog manjeg održavanja.
Ispod tog poklopca se nalazi 3,4-litarski twin-turbo motor s Motronic sistemom ubrizgavanja goriva, koji razvija 550 KS u situaciji kada ima potpuni izduvni sistem s katalizatorima. Ovjes je modificiran za bolje ponašanje na cesti, a kočnice trkaćeg automobila su zadržane. Izuzetak su samo disk pločice.
Koenig Specials je kupio automobil u martu 1990. godine, a potpuna transformacija je završena u julu 1991. godine. Mjesec dana kasnije je prodan kupcu iz Japana za oko 1,03 miliona dolara. Automobil je uglavnom bio u vlasništvu japanskih kolekcionara, a u SAD je uvezen 2019. godine te se sad prodaje za 995.000 dolara. Prešao je svega 2.502 km.