Neveru pokreću četiri električna motora, po jedan na svakom točku, a zajednički isporučuju 1.194 KS i 2.360 Nm obrtnog momenta. Koristi bateriju kapaciteta 120 kW, od 0 do 100 km/h ubrzava za 1,81 sekundu, a maksimalna brzina iznosi 412 km/h.
Tunirani Huracan je projekt kompanije JM imports, koja je unaprijedila Lamborghinijev 5,2-litarski V10 motor, a koji zahvaljujući modifikacijama i ugradnji turbopunjača isporučuje 1.800 KS i 1.500 Nm obrtnog momenta. Također, unaprijeđen je i mjenjač kako bi se mogao nositi s ogromnom snagom.
Recimo i da je Nevera teška 2.300, a Huracan samo 1.650 kilograma.
Prvu utrku ubrzanja je Nevera lako dobila, dok je u drugoj Huracan imao bolji start. Tijesna bitka je ipak na kraju pripala Neveri. Za treću utrku je tuner napravio promjene ECU jedinice pa je utrka bila još neizvjesnija. Huracan je poveo sa starta, no Nevera ga je i ovog puta prestigla. Rimčev superautomobil je prešao 402 metra za 8,5 sekundi, dok je Lamborghinijevom modelu trebalo 8,7 sekundi.
Vožene su i utrke iz "letećeg" starta, u kojima je Nevera iskoristila svoj sofisticirani pogon na sva četiri točka.
Test kočenja je bio posljednji izazov, a rezultati su bili "veoma blizu". Ipak, lakši Lamborghini se uspijevao zaustaviti ranije, odnosno na kraćoj distanci od težeg rivala.
Recimo da je Nevera nedavno "zatvorila" krug na Nurburgringu za 7 minuta i 5,298 sekundi, čime je postala najbrži serijski električni automobil na legendarnoj stazi. Teslin Model S je bio prethodni rekorde s vremenom 7:25,231.
Osim toga, Rimčev hiperautomobil je rekorder u istoj kategoriji na stazi Festivala brzine Goodwood s vremenom od 49,32 sekunde.
Rimac planira proizvesti svega 150 primjeraka Nevere.