Riječ je o hiperautomobilu namijenjenom isključivo stazi, no u planu je i cestovna verzija. FZero izgleda poput Batmobilea, to je jednosjed dug 5.500, širok 2.000 i visok 1.130 mm, dok njegovo međuosovinsko rastojanje iznosi 3.000 mm.
Iako je prilično velik, Rodin FZer je težak samo 698 kilograma i to s neophodnim tekućinama. Kako bi bio što lakši, korišten je karbon. Od nosa do repa, šasija je karbonska, dok su naprijed i nazad karbon-keramičke kočnice. Na automobilu su 18-inčne magnezijske OZ Racing felge sa Avon slickovima.
U srcu hiperautomobila nalazi se 4,0-litarski V10 twin-turbo motor za koji iz Rodina tvrde da je revolucionaran. To je zapravo potpuno novi motor razvijenu saradnji s kompanijom Niel Brown Engineering, koji razvija 986 KS i 910 Nm obrtnog momenta. Snaga se prenosi putem osmostepenog Ricardo mjenjača.
Pomenutom V10 motoru pomaže električni motor, a kombinovana snaga iznosi 1.160 KS i 1.026 Nm obrtnog momenta te se u potpunosti prenosi na stražnje točkove.
Rodin planira proizvesti samo 27 primjeraka, a prve isporuke se očekuju narednog ljeta.
Krajem ove godine će biti testiran prototip koji će stvarati 4.000 kilograma downforcea i dostizati maksimalnu brzinu od 360 km/h. Cestovna verzija modela FZero se ne očekuje prije rasprodaje verzije namjenjene stazi.