Specijalni Rolls-Royce krase dva tona boje. Cvijet biljke Globe Amarant je inspiracija za nježnu ljubičastu boju koja služi kao glavna završna obrada, a uparena je s Amethyst tamnom ljubičastom bojom. Nježno ljubičasta ima srebrni podton, dok tamnija nijansa spaja plave, crvene i ljubičaste ljuspice kako bi se poboljšao sjaj.
Na automobilu su 22-inčne polirane aluminijske felge čija ljubičasta unutrašnjost pravi kontrast. Rolls-Royce je prvi put proizveo rešetku hladnjaka s ručno poliranom i brušenom završnom obradom. Bilo je potrebno više od 50 sati rada da bi se postigla ujednačenost završnih obrada.
Ispod rešetke je donji usis napravljen od laganog kompozitnog materijala koji je napravljen pomoću 3D printera te sadrži 202 polirana dijela napravljena od nehrđajućeg čelika i lakirana u Globe Amaranth nijansu. Aerodinamični stražnji dio sadrži veliku i funkcionalnu drvenu površinu. Iz kompanije kažu da je to "jedina sirova drvena površina na svijetu koja stvara potisnu silu".
Klijent je zatražio od proizvođača da dizajnira elektrohomno staklo koje može mijenjati nijansu. Rolls-Royce je morao eksperimentisati sa 60 iteracija stakla prije nego se dobio zadovoljavajući rezultat. Staklo je potpuno neprovidno kada je deaktivirano te sadrži ljubičastu nijansu, no kada je providno, ima nijansu koja odgovara Sand Dunes smeđoj koži kojom su presvučena sjedišta u unutrašnjosti.
U unutrašnjosti se drvo i kontrastna koža miješaju s nježno ljubičastom nijanstom. Proizvođač je testirao drvo kako bi osigurao da ispunjava iste standarde izdržljivosti kao i vanjski dijelovi. Testirano je više od 150 uzoraka tokom više od 8.000 sati prije konačne proizvodnje automobila. Drvo se izlagalo sunčevoj svjetlosti, kiši i temperaturnim promjenama.
Sat koji je dio armaturne ploče je proizvela kompanija Vacheron Constantin i ručno je izrađen u Ženevi. Vlasnik može ukloniti sat i čuvati ga izvan vozila. Vacheron Constantin je blisko sarađivao s Rolls-Royceom na dizajnu sata.