Komentari (26)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Jedino rjesenje za elektricne automobile je da imaju izmjenjivu bateriju,veličine kofera do 20 kg tezine,da bude ista za sve automobile tj.da je unificiraju ,dođeš na benzinsku,zamjeniš je ,a ne čekaš da se napuni! To kad postignu,onda mogu govoriti da su napravili ekektrični automobil!
Sve veći bilo i propalo, jer Autokuće nisu htjele da standardizirane baterije utiču na dizajn automobila.
Doci ce i to sa vremenom...kao i usb punjaci za sve vrste mobitela.
PRIKAŽI ODGOVORE (3)
Mi bogataši volimo zvuk motora i kad gume škripi a elektriku voli onaj koji je razume. Bogati ljudi su oktanski zavisnici i tačka ne poštujemo električnog Teslu a ni Elon Maska
I auta pjevaju lepo, al uvek istu pjesmu I motor dobro teče kada odvrnem česmu.
To nije tacno. Bill Gates vozi Porsche Taycan, Musk vozi Teslu.
Zato sto ih to ne zanima.
Zato ja imam u garazi atmosferskog sestaka s pocetka devedesetih. To je ono sto provozam kad hocu da odmorim dusu, a za svaki dan drljam dizela i aBd cu struju kupit sto kasnije budem mogao
Dpf off egr off
Elektricni je bolje voziti nego termo. Elektricni su par puta startniji i brzi. Sta ce mi zvuk, ako me elektricni podere za 50%.
Sto su smijesni ovi koji navodno zude za zvukom termo krsine, a o da ih elektricni podere 100 metara na 200 i to najbrze termo.
I posle 200metara nema baterije
Jedini elektro auto kojeg priznam je onaj kojeg moj mali voza na daljinski.
Simpaticno zvuci elektricno 'zavijanje' i 'siktanje', ima ona voznja Kena Blocka na youtube-u electrikhana sa Audi S1. Pogotovo u tunelu ili onim garazama, te pored visokih gradjevina s obje strane. Tad daje jos finiji zvuk. Ali samo na tome i ostaje, SUS je temelj automobilske industrije, pogotovo u sportskim i hypercars s najjacim perfomansama. Od starta na kljuc pa sve do kraja voznje.
Općenito sto se tiče električnih auta, za neke zemlje ravničarske sa dobrom infrastrukturom punionica su super. Gdje su brda i doline, hladniji krajevi, tu ne znam da su nešto dobro se pokazali. A ovi superauti, pa smiješno bi bilo stvarno vidjeti električni Ferrari, i to crveni.
952- da da , na primjer Norveska je jedna ravnicarska zemlja, ona nema brda i dolina , oni neznaju za hladnocu i zato njih vise od 90% kupuje el-auto ,.-/ Hahahaha
To je kao izbor izmedju Gshock i PatekPhillip.
El auto je za nekoga kome je auto stvar za prevoz od tacke a do b. Odnosno, operisane neznalice koje sve sto znaju procitali su na googleu. Ljudi kojima je auto i voznja hobi, nemaju mjesta za el auto, ma koliko el auta napredovala.
Vise vremena provodi na uticnici nego u voznji....
Motori na sagorjevanje su inženjerske umjetnosti i fascinacija za svakog ljubitelja automobila. Velika potrošnja i slaba učinkovitost od 30% su slabi konkurenti i razlog za prijelaz na elekromotore. Mada su i elektromotori sa 95 % ucinkovitosti fascinanantni. Tehnika stara 200 godina polako osvajaju autoindustriju.
Zato sto su benzinci i dizeli zakon. Moze se napraviti savrsen motor koji ne zagadjuje okolinu uopste. Na silu guraju elektricifikaciju. Niko ne prica koliko koliko je zagadjenje u pitanju dok se napravi jedna baterija za el.vozilo.
Zakon su isto bili: Poni bicikli, bmx rošle skije iz 90ih tanjir i sidro liftovi digitalni telefoni Nokia i Ericson Faks i telegram televizor u boji svaki novi procesor u kompjuteru Comodore, Atari, Nontendo, Gameboy internet modem mp3, mp4 na usb-u kaseta i cd vhs neki dan sam čuo da su kočijaši štrajkovali kad je uveden tramvaj. tehnički razvoj treba podržavati. I baterije ce bit sve bolje. Za djecu.