979- Opšta carinska stopa na uvoz automobila u Kinu iznosi oko 15% na putnička vozila. Pored carine, na uvoz automobila u Kinu primenjuju se i drugi porezi, uključujući PDV (13%) i trošarinu koja varira u zavisnosti od kubikaže motora (od 1% do 40%). Na primer, luksuzni automobili sa većim motorima podležu višim stopama trošarina.ZASTO bi onda Kinezi uvozili bez carine u EU ?
OpetJa66-OpetJa66- a sta mislis da probas jednog( bilo kog) Teslu . Jesi li se ikad pitao zasto oni samo izadju iz auta i ukljuce/iskljuce (3sekunde) nikakvih kartica , glavobolje i zadrze se og 10-20 minuta , a nekada napune prije/ brze nego sto ti pokrenes punjac za svoga VW ID , dalje ako ti je baterija 58 kW ,( sto je jako malo )na brzim punjacima ne punis svih 58 kw vec 80% , brzina punjenja ne pada pri kucnom punjenju ( tu je konstanta, 11 kw punjenje ne moze ostetiti bateriju)
A gdje sad parkiraju stambenjaci ? Dali stambenjaci imaju parking , dali je parking osvjetljen, jesi li se ikad pitao od kud tu rasvjeta i jel moguce to isto primjeniti za punjace i punjenje .
Nije istina !!! NIO se prodaje sa i bez baterije, sto znaci da auto mozes kupiti bez baterije a bateriju iznajmljujes od NIO-a i placas mjesecni iznos za nju , sto nije nimalo povoljno. Bilo koju opciju da odaberes kosta preko 50 000 eura