Komentari (36)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Haj' sto ste svi negativni (kao i na vecini dr. clanaka), ali sto ste neinformisani, to je posebna prica ...
Ajmo biti realni, u BiH sam mislim 2 puta vidio Teslu, i mozda jos jednog Zoe. Ovdje tih auta nema jer su skupa za nas standard, a onaj ko ima love radije ce uzeti nekog Mercedesa, BMW-a i sl. Nije ovo Austrija, Njemacka ili da ne spominjemo Norveska gdje su ta auta haman pa standard postala.
Država mora negdje namaknuti minus od poreza na gorivo povećanjem broja EL auta i smanjenjem prodaje goriva. Tako da se uskoro može o očekivati povećanje cijena struje. A kad elekteicari budi u većini, neće biti dovoljno struje, pa ćemo polako prelaziti na hidrogen.
Clanak isto ko da mi pricas o odrzavanju spaceX letjelice.
Veoma koristan clanak. Danke.
Znaci Šandor i slični otpadaju😂
brate , pa kod nas još uvijek ti deru godišnji porez dokle god voziš iole noviji auto, jel ono bješe 7 godina, a kad postane grob star 10-tak godina, onda poreza nema, pa jel to normalno ??!!
nije ovo za nase maloumnike koji napadaju novu tehnologiju i sve sto je napredno...
Izvadis baterije, prospes kiselinu u Miljacku i onda uspes novu koju si mazno iz drzavne firme u koju te uhljebilo. Auto naravno punis u firmi za radnog vremena
Bio je na Al Dzaziri dokumentarac o nekim ljudima koji su odlucili provozat el. auto po Balkanu. Uglavnom, pretesko
za sada tesko, u glavnom drugo auto. al ko moze kuci da ga puni ili ima punjenje na parkingu onda ima smisla voziti ga
Šta sa baterijama poslije njihove uzlizanosti?
recycling metala i do 98% ili se prepakuju i trpaku u kontejner da služe kao megapack energetska rezerva. ima u göteborgu na 3 mjesta uz zgrade, pune se danju kad je struja jeftina a prazne predvečer kad je struja skupa i potreba velika.
Ovo je vjerovatno članak za dijasporu koja ima para za ova vozila
Da je ovo za elitu. Kasno cete shvatiti.
Qrčina koju nam plasiraju, a nisu riješili većinu stvari vezano za sama vozila.
Kakve ba prednosti, najjeftinije el auto 35k eura novo. Evo polovno 25k eura. Od tih 25k 15k vrijedi sama baterija a baterije traju 10 godina max. El auta nikad za nikad nece zaživit samo je pitanje vremena kad ce glupani doci do tog zaključka.
Pa sad... kad razviju nove baterije, bit će neke nade
Goouser i ja sam sličnog mišljenja. Nisu skontali ni gdje sa elektronskim otpadom od baterija, kapacitet je i dalje jako ograničen, punjači spori i još slabo dostupni osim u urbanim sredinama. Mislim da su sadašnja el.auta više pomodarstvo i predstavljaju nekakav prelaz da li do neke revoluciinarne tehnologije baterija, da li do vodika ili do nećeg trećeg
PRIKAŽI ODGOVORE (1)