Komentari (13)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Te '89 su bili pregovori oko kupovine Favorita i zamjene Stojadina iz '76. Moglo se uklopiti nekako sa dvije plate iz prosvjete i propadajuće metalne industrije. Ali ispalo je nešto drugo, pa se Stojadin remontovao i lakirao nanovo.
Bila Concorde za tadasnje poluproizvode iz Zavoda Crvena Zastava. 😁
Nijedno komunisticko vozilo nije neka sreca, smijesno je sto su se u par stotina kilometara zracne linije pravili trabanti na jednoj a mercedesi amg na drugoj strani
Na njoj polagao
Posljednji los proizvod, da se nr lazemo. Vec felicija sa 1.9d motorom je bio dobar i izdrzljiv auto
Lamborghini Countach i ovu skodu dizajnirao isti covjek
Mora se priznati da je bila mnogo bolja od Yuga i Zastave u tom vremenu imali su viziju i ostvarili san pod okriljem VW
Moj dedo rahmetli imao bijelu, sjećam je se ko sad, a dede još više... probudiste mi nostalgiju s ovim člankom :(