Direktor kompanije Smart Europe Dirk Adelmann je rekao da se razmišljalo o izgledu novog Roadstera 2020. godine, nedugo nakon što je Geely kupio 50 posto udjela u brendu. Moderni Roadster je nacrtan, a Adelmann je otvoren prema ideji da ga pretvori u produkcijski model.
"Jedan kolega je kreirao prve crteže novog Roadstera. Imamo tri sjajna automobila, a nijedan od njih nije Roadster. No, zašto ne? Ako proizvedemo Roadster, budite sigurni da će biti veoma kompaktan i dvosjed", rekao je Adelmann.
Dodao je da je "emotivno povezan" s Roadsterom, jer je to bio prvi automobil na kojem je radio kada je stigao u Smart.
Roadster bi mogao vratiti kompaniju Smart njenim korijenima, a to su mali automobili. Modeli #1, #3 i #5 su veći u odnosu na Smartovu raniju ponudu, Roadster je bio dug 3,5 metra, a kompanija bi mogla osvojiti kupce ukoliko proizvede novi električni automobil koji je jednako mali.
I dok se razmišlja o Roadsteru, Smart je odlučan da predstavi novu generaciju modela ForTwo. Proizvodnja starog modela okončana je ranije ove godine, a plan je da koristi novu ECA (Electric Compact Architecture) platformu. Međutim, Smart će moći opravdati troškove nove platforme i razvoja modela ukoliko nađe partnera.
Adelmann je rekao da nema smisla proizvoditi automobil koji neće donositi novac, tako da je važno dijeliti platformu s partnerima, a time i investicije, mjesto proizvodnje i drugo.