SSC Ultimate Aero je 13. septembra 2007. godine postao "kralj brzine" kada je riječ o produkcijskim automobilima zahvaljujući prosječnoj brzini od 412,22 km/h zabilježenoj u dva pokušaja u suprotnim pravima. Titula je potom u 13 narednih godina pet puta mijenjala vlasnika, SSC Tuatara je novi vladar nakon što je oboren rekord Koenigsegg Agere RS koja je zabilježila brzinu od 447,19 km/h.
Bilo je mnogo debate da li Bugatti Chiron Super Sport 300+ treba biti uključen u ovaj brzinski duel, ali je konsenzusom zaključeno da ovaj hiperautomobil ne zadovoljava kriterije. Iako je dostigao brzinu od 490.48 km/h, pokušaj je obavljen u jednom, a ne u dva smjera.
SSC Tuatara je na cesti izvan Las Vegasa nedaleko od Pahrumpa na cestovnim gumama i gorivom koje se ne koristi za utrke zabilježila prosječnu brzinu od 508,73 km/h nakon vožnje u suprotnim smjerovima. Prvi put je maksimalna brzina bila 484,53, a drugi put čak 532,93 km/h. Da nije bilo vjetra, brzina bi bila i veća, ali je i pomenuta ipak apsolutno najveća koja je postignuta na javnoj cesti.
Mjerenja su izvršena prema propisima, korišten je GPS uređaj za mjerenje, kao i 15 satelita kako bi sve bilo precizno.
SSC Tuatara ima 5,9-litarski twin-turbo V8 motor koji razvija 1.750 KS, automobil je težak 1.247 kg, a koeficijent otpora zraka iznosi 0,279.
Proizvodnja je ograničena na 100 automobila i već se vrše isporuke kupcima. Cijena se kreće od 1,6 do 1,9 miliona dolara.