Trka se nastavlja
9

Šta Mercedes i AMG pripremaju iza nove registrovane oznake E73?

E. L.
Nezvanično, najsnažniju verziju nove Mercedesove E-Klase iza koje stoji AMG odjel pokretat će 4-litarski V8 biturbo motor potpomognut plug-in hibridnim sistemom.

Mercedes-Benz je već najavio da će na vrhu ponude modela AMG GT 4-Door uskoro biti verzija s oznakom GT73e čija bi kombinacija 4-litarskog biturbo V8 motora i plug-in hibridnog sistema trebala proizvoditi oko 800 konjskih snaga, što će s trona skinuti dosadašnji najsnažniji GT 4-Door koji se krije iza oznake GT63S.

Prema posljednjim nezvaničnim informacijama, sličan scenario priprema se i u kombinaciji s nedavno predstavljenom novom generacijom Mercedesove E-Klase, jer je njemačka automobilska kompanija već registrovala oznaku E73 iza koje bi se mogla kriti ista hibridna pogonska kombinacija koja je najavljena uz model GT 4-Door.

Ako se najave realizuju, nova najsnažnija E-Klasa bit će znatno snažnija od aktuelnih konkurentskih modela koji dolaze iz Minhena i Ingolstadta, jer u BMW-u i Audiju za sada ne spominju elektrificirane verzije svojih M i RS modela.

U svakom slučaju, nije nerealno očekivati da će (i bez elektrifikacije) potencijal AMG-ovog V8 motora koji će pokretati model E73 biti veći od potencijala motora koji pokreću BMW M5 CS i Audi RS7. Trka se nastavlja.