Stari Land Rover Defender dobio novi život zahvaljujući električnom pogonu
Preciznije Defender je dobio četiri motora smještena u točkove (IWM), koje napaja baterija kapaciteta 75 kWh i koja omogućava domet od 246 kilometara. Iz Bedea kaži da je uz korištenje punjača snage 50kW potrebno 90 minuta da se baterija u potpunosti napuni, odnosno pet sati u slučaju korištenja 22kW kabla.
Retrofitna jedinica je teška otprilike kao i dizelski motor koji zamjenjuje. Svaki od četiri elektromotora isporučuje 122 KS, odnosno, zajedno isporučuju oko 487 KS. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno je 10 sekundi, dok je maksimalna brzina ograničena na 130 km/h.
Izvana, terenac izgleda kao standardni Defender 110 Station Wagon, međutim, sve se mijenja kad se uoče masivni IWM motori iza točkova.
"Posvećeni smo zadržavanju originalne težine vozila, šarmu i dinamici vožnje, a istovremeno osiguravamo lako održavanje te isporučujemo sve benefite elektrifikacije. Za Defender, ali i druge modele koji dolaze, to znači da nema emisije gasove ni buke, a istovremeno se čuva nostalgično i klasično iskustvo vožnje bez žrtvovanja suštine i dodavanja nepotrebne težine. Reborn Electric: Icons linija predstavlja prirodnu evoluciju za nas kao pionira u održivoj mobilnosti. Konverzija Defendera pokazuje svestranost naših tehnologija, a motori u točkovima otvaraju novi put u budućnost. Mi ne samo da pretvaramo automobile u električna vozila, nego čuvamo automobilsko naslijeđe te omogućavamo čist i efikasan transport u budućnosti", izjavio je Osman Boyner, osnivač i direktor kompanije Bedeo.