
STLA AutoDrive funkcioniše pri brzini do 60 km/h i dizajniran je primarno za gradske gužve. Vozač može raditi druge stvari, gledati filmove, odgovarati na email ili jednostavno gledati kroz prozor dok automobil upravlja, koči i prati saobraćaj.
Proizvođač tvrdi da je sistem veoma jednostavan za korištenje. Ukoliko uvjeti na cesti dozvoljavaju, sistem obavještava vozača na mogućnost aktivacije autopilota. Kada se dugme pritisne, elektronika preuzima kontrolu, održava distancu u odnosu na druge automobile, kontroliše brzinu i putanju.
STLA AutoDrive koristi napredni sistem senzora i automatsko čišćenje senzora kako bi se osigurao stabilan rad. To omogućava autopilotu da radi ček i noću te u teškim uvjetima poput kiše ili vodene prašine uzrokovane okretanjem točkova ili drugim automobilima.
Pri većim brzinama, sistem radi u modovima nivoa 2 i 2+ (adaptivni tempomat i pozicioniranje u traci), gdje vozač mora paziti i biti spreman da interveniše.
STLA AutoDrive je dizajniran na fleksibilnoj platformi, tako da se može prilagoditi različitim tržištima i Stellantisovim brendovima. Podržava softverske nadogradnje bazirane na cloudu, što će omogućiti inkrementalnu funkcionalnost.
Buduće nadogradnje bi mogle dodati mogućnost Hands-Free i Eyes-Off vožnje pri brzini do 95 km/h te off-road autopilot za odabrane modele.
U svakoj zemlji će sistem raditi u okviru lokalnih propisa, uključujući ograničenja upotrebe telefona tokom vožnje. Ono što je najvažnije, vozač uvijek mora koristiti sigurnosni pojas i biti spreman da preuzme kontrolu.