Komentari (18)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
1919 tenk hahaha
Renault ima jako dobre motore koje koriste Nissan i Mercedes. Jedino u čemu bi trebali poraditi jeste taj kvalitet izrade koji definitivno napreduje iz generacije u generaciju ali je on odraz i cijene.
Mercedes ih koristi najvise u A i B klasi gdje je jedina zajednicka stvar sa mercedesom samo logo
Ko nezna šta je renault, nek pogleda samsung qm6.
Bolje 2 narkomana u kuci nego reno ispred kuce
Ova navala 2D logotipa, fol retro stosovi, je samo prilika da proizvodjac umjesto izvajanog komada metala sada stavi naljepnicu preko poklopca. A tako ce i biti, sto posto. Usteda na svakom koraku.
Nece baklava u moju kucu ni za bajram!
Cccccccccc, kad zatupljeni covjek misli da je najpametniji,ne voli svako nijemce,eti mene ne moze niko natjerat da ga kupim,meni se gade ta vozila truhla,francuzi u japanci su vozila sa stilom,nisu krkanska ko vw.
@renojezakon ne znam za high class francuza, svaki izlet u visoku klasu je samo povecanje sasije automobila sa jeftinim materijalima...naravno da imaju finih automobila ali generalno nije to top
Baklava sa pistacijama
Ja cu ovaj rensultov retro simbol ugradit na pasata delfina
Reno je smece, samo njemacka auta
Ti vozi nijemce neudobne,mislis ako je njemacko da se nece kvarit,eeeeeeglupsoneeee.
Zasto se na svim elektricnim automobilima mora vidjeti da su iz buducnosti.Takvi nakon nekog vremena postanu ruzni.Brate mili stavi el.m. u klasicni dizajn i neces pogrijesit.
Zato što klasični dizajn ne odgovara voznim karakteristikama el. vozila, imati lakše materijale, uređaje koji troše manje el. energije i hrpu drugih stvari kako bi baterija bila što manje opterećena sporednim stvarima te kako bi vozilo bilo lakše i stvaralo manji otpor kotrljanja i zraka radi većeg pređenog puta s jednim punjenjem. Zato i jesu skupa.
Najbolji i je ovaj iz 1919, da je Nedžad Ajnadžić u upravi Renaulta on bi stavio taj i još bi ukinuo ime Renault i nazvao ih 105 motorizirana brigada armije bih