Ova informacija potiče od AutoEvolutiona, koji ima izvore u muzeju Petersen, gdje je Cybercab izložen do naredne godine. Prema izvještaju, Teslina super tajna metoda je mali kontroler sličan onom koji se koristi za konzolu Xbox, a koji se spaja s automobilom i upotrebljava za upravljanje i papučice.
Kontrole Cybercaba su nedavno bile tema nakon što je muzej Petersen pokazao neke snimke vozila nastale prilikom dolaska. Video prikazuje kako se automobil penje rampom dok osoba sjedi na prednjem sjedišu i upravlja automobilom. Ljudi su špekulisali da osoba ipak upravlja vozilom, posebno zbog male vjerovatnoće da bi Teslin FSD softver mogao samostalno upravljati u unutrašnjosti objekta.Izvori su potvrdili da je kontroler zaista korišten za upravljanje automobilom u muzeju, ali i da je moguće upravljati bežičnim putem izvan vozila.
Tesla radi na angažovanju robotaxi operatera. Ovi teleoperateri će raditi kao sigurnosni operateri kada proizvođač automobila pokrene svoju prvu flotu koju će voditi kompanija, a to će se vjerovatno dogoditi prije 2027. godine iako je potrebno riješiti niz problema. Operateri će vjerovatno kontrolisati vozilo daljinskim putem kako bi otklonili sigurnosne i navigacijske probleme koje robotaxi vozila ne budu mogla samostalno savladati. Nešto slično koristi i Waymo kada automobil "nije siguran" kako riješiti situaciju.
Tesla mora napraviti plan lansiranja usluge, uključujući tešku ljudsku stranu poslovanja poput čišćenja i održavanja vozila. General Motors je nedavno odustao od ove strane poslovanja nakon što je ustanovio koliko bi kapitala bilo potrebno da Cruise lansira i održava svoje usluge. Tesla također mora odlučiti gdje će prvo lansirati uslugu, a to bi mogao biti Teksas zbog nedostatka propisa vezanih za autonomna vozila.
Tesla namjerava da ova vozila budu dostupna široj javnosti za kupovinu. To znači da će javnost, bez obzira da li upravlja vlastitom flotom ili robotaksijem u ličnom vlasništvu, morati savladati sve probleme.
Da li će putnik imati vlastiti Tesla kontroler i moći reagovati ako automobil učini nešto neočekivano ili će morati upravljati vozilom izvan domena operativnog dizajna, zasad nije poznato. S obzirom na trenutne zakone, stvari će se morati promijeniti prije nego se automobil s mogućnošću upravljanja kontrolerom nađe na ulicama. S druge strane, prvi čovjek Tesle Elon Musk i novoizabrani američki predsjednik Donald Trump su veoma bliski, tako da je sve moguće.