Komentari (23)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Od 2007 vozim Hyundai Accent, sa istim ovakvim motorom. Za blizu 50 000 km, koliko sam presao, nisam imao ni jedan kvar, samo redovni godisnji servisi. Kad je auto prazan, moze se reci da ima i visak snage i sa malo drzanja na optimalnom broju obrtaja, nece biti inferioran ni pred jednim TDI - jem.. Medjutim, sa 4 putnika i sa ukljucenom klimom, performanse se bas gube i osjeca se da je auto sa ipak 1.4l. Moja jedina zamjerka je problematican zadnji kraj, koji voli zaplesati u krivini i na poprecnim neravninama, to su bas mogli bolje napraviti...
Svaki nov auto je dobar prvih 10 godina , poslje krecu problemi . Ali nasi vole polovno a i nema se para za novi !
Ovo ko nije kupio, nije se ni zae.bao. Nikad vise Hyundai... ni KIA, ni ostalo azijsko smece... Svaka Skoda je bolja od ovog, pa cak i Renault...
To pricas o iskustvu sa polovnim ili novim autima ?
ne razumijem ko daje 30 karti za hyundai. taj se treba preispitat dobro
Odlican auto, jedva cekam da vidim i novu verziju 1.6 CRDi sa 136ks, da li ce moci prici Renaultovom 1.6dCi i Opelovom 1.6 CDTI. Na papiru bi trebalo da moze, vidjecemo sta ce biti u praksi. P.S. Golf na aparatima.
Ne valja ovo nema touch screena..
ali ima tacskrin ! ;)
hebo auto ispod 4.60-4.70 duzine kakvi crni golfovi,audi a3 i hyundai i 30... ko kutija... sedani su sedani ...
doslo vrijeme da se za hyundai mora dati po 40-50 milija maraka