Vozili smo Jeep Wrangler, Grand Cherokee, Compass i Renegade: U svom prirodnom okruženju
Jeep karavan koji je obuhvatio sve modele ove marke, počevši od najmanjeg Jeepa Renegade, preko kompaktnog Jeepa Compasss, te proslavljenih Jeepova Cherokee i Grand Cherokee, sve do "hardcore" terenca Jeep Wrangler, već je dobro poznat Sarajevu i Bosni i Hercegovini. Nakon što je ovaj karavan donio olimpijski plamen iz Rima u Sarajevo, te dao svoj doprinos u organizaciji EYOF-a, imali smo priliku isprobati ove modele i vidjeti šta Jeep nudi u svom šarolikom ali primarno offroad programu.
Kišni dio vožnje do Bjelašnice iskoristili smo za vožnju u prestižnom Jeepu Grand Cherokee. Model sa 3,0-litarskim motorom od 250 KS i kamionskih 570 Nm okretnog momenta sa lakoćom nosi skoro 2,5 tone težak terenac, a uz odličan zračni ovjes udoban je i za duga putovanja. Ipak, Grand Cherokee ne želi skrivati da je istinski Jeep, pa iako je uglađen i prepun moderne tehnologije uz podesiv ovjes i visinu od tla i vrhunski Quadra-Drive II pogon na sve točkove sa blokadom zadnjeg diferencijala i dalje spada među najsposobnije terence koji se danas mogu naći na tržištu.
Nakon Bjelašnice Jeep karavan kreće prema Jahorini i strah da će kiša pokvariti put ali i EYOF takmičenja nestaje sa prvim pahuljama snijega. Dok smo stigli do Rajskih vrata na Jahorini prava mećava nije dala da se opustimo iza upravljača, pogotovo najmanjeg u karavanu. Jeep Renegade najmanji je i najpristupačniji model ove marke, a ujedno i jedan od najraznovrsnijih modela u ovom megapopularnom segmentu. Naime, Renagade možete izabrati u vrlo pristupačnom urbanom izdanju sa živahnim turbobenzincem i samo prednjim pogonom, baš kao što je bio naš današnji, ali i u pravom Jeep izadnju sa snažnijim moorom i odličnim 4x4 pogonom. Ipak, jedini 2WD Jeep nije ustuknuo pred nanosima snijega i hrabro je išao prtinom koju je pravio Jeep Wrangler.
Upravo je Jeep Wrangler svojevrsni vrhunac ponude ove marke. Iako u ponudi imaju znatno ugodnije i luksuznije modele, za one koji znaju šta je pravi terenac Wrangler je jedan od rijetkih koji su preživjeli SUV i crossover trendove. Svi pravi sastojci su i dalje tu: šasija, moćan pogon na sve točkove koji sada ima i centralni diferencijal ali i blokade prednjeg i zadnjeg diferencijala, mogućnost odspajanja balans šipki na ovjesu putem prekidača u kabini za još veći hod točkova i još bolje prianjanje u ekstremnim uslovima. Uz to dobio je i modernije motore, kao ovaj 2,2-litarski dizelaš od 200 KS i 450 Nm okretnog momenta kojem nikada ne nedostaje daha, pogotovo zahvaljujući i novom 8-stepenom automatskom mjenjaču. Wrangler je uz zadrđavanje pravih offroad sposobnosti uspio naučiti i par novih trikova.Uz savremen infotainment sa Apple Car Play i Andriod Auto funkcijama, USB konektore dobio je kvalitetnije obloge vrata, konzolne ploče i sjedišta, ali što je možda i najvažnije dobio je savremen birač načina rada pogona kojim je lako rukovati, te po prvi put nudi opciju 4H umjesto prethodne opcije pokretanja samo zadnjih točkova, čime ide na ruku malo manje iskusnim vozačima terenaca.
U sredini ponude Jeepa nalaze se širem krugu kupaca zanimljivji modeli Compass i Cherokee. Compass stiže kao odlična alternativa kupcima u segmentu gdje haraju Qashqai, Tuscon i Tiguan, te donosi neke vrijednosti i kvalitete svojstvene Jeepu. S druge strane, Cherokee ide korak dalje u tome i u tek osvježenom izdanju donosi nova LED svjetla, novi poklopac motora koji mu daje još prepoznatljivji izgled, ali i savremeniju i kvalitetniju unutrašnjost. Cherokee nije zaboravio svoj mjesto u ponudi Jeepa, te sada ima više smisla nego ikada i čini odličan prelazni model između SUV modela kao što je Compass i pravog luksuznog i skupog terenca kao što je "veliki poglavica" Grand Cherokee.
Dug dan u snijegu i mećavi završili smo povratkom u olimpijski grad, a uz zime kao što je ova, sve smo sigurniji da se auto kao što je bilo koji model iz Jeep porodice i sposoban pogon na sve točkove nameće kao logičan izbor za naše ceste. U svakom slučaju dobro je da je Jeep napokon predstavljen na našem tržištu onako kako i zaslužuje.