Nakon što su objavljena pravila za LMP1 za sljedeću sezonu, a Toyota je igrala aktivnu ulogu u njihovoj pripremi, ekipa se obvezala na sudjelovanje trkaćih modela TS050 HYBRID najmanje još i u sezoni 2018/2019.
Projekt WEC je pridonio Toyotinom globalnom cilju proizvodnje sve boljih automobila, posebno u razvoju hibridnih pogonskih sklopova čemu dodatno pogoduju pravila koja proizvođačima daju slobodu inovacije.
Na primjer, temeljna tehnologija koja je omogućila smanjenje potrošnje goriva za 35% od 2012. godine za Toyotine automobile u klasi LMP1 omogućava stalna poboljšanja Toyotinih cestovnih automobila.
Osim u pogledu tehnologije, projekt WEC je pridonio Toyotinom cilju sve boljih automobila podižući znanje i iskustvo inženjera zaduženih za pogonske sklopove cestovnih automobila. Od početka ovog projekta, inženjeri zaduženi za cestovne automobile su uključivani u ekipu WEC kako bi naučili nove procese i načine rada u okruženju koje je pod stalnim pritiskom.
TOYOTA GAZOO Racing će objaviti više pojedinosti o svojim planovima za sezonu 2018/2019., uključujući i vozačke posade, početkom sljedeće godine.
Akio Toyoda, Predsjednik, TOYOTA Motor Corporation izjavio je: “Proteklo je više od 100 godina od rođenja automobila. Kako se približavamo vremenu velikih promjena koje se ocrtavaju u elektrifikaciji, automatizaciji i drugim vidovima razvoja, potpuno sam odlučan u tome da moramo osigurati da će automobili biti zabavni i tijekom sljedećih 100 godina.