Prvobitno predstavljen 1984. godine, model J70 se prestao proizvoditi u Japanu 2004. godine, no desetljeće kasnije se vratio na samo jednu godinu. Nakon toga je ponovo penzionisan, ali se ponovo vraća kao model za 2024. godinu. Predstavljen ne na Japan Mobility Showu te je već u prodaji.
Ipak, treba reći da se ne radi o identičnom Toyotinom terencu od prije 40 godina, jer najnovija iteracija sadrži moderne seisteme kao što su Hill Assist Control (HAC) i Donwhill Assist Control (DAC). Toyota je opremila Land Cruiser 70 sa 6-stepenim automatskim mjenjačem, kao i Vehicle Stability Control (VSC) te Active Traction Control (A-TRC) sistemom. Ipak, tu je i dalje ljestvasta šasija, kao i diferencijali s elektronskim zaključavanjem.
U japanu se "oživljeni" 70 Series Land Cruiser nudi isključivo kao šestovratni SUV, koji pokreće 2,8-litarski turbodizelski motor, a koji razvija 201 KS i 500 Nm obrtnog momenta. U Australiji se može dobiti s V8 dizelskim motorom, dok kupci iz Ujedinjenih Arapskih Emirata na raspolaganju imaju atmosferski 4,0-litarski V6 motor.
Ovisno o regiji, moguće je dobiti pickup ili kratku trovratnu verziju.
Zanimljiv detalj je svakako retrovizor na blatobranu, koji služi za "slijepi" ugao. Tuning odjel Modellista nudi žuta LED svjetla za maglu i druge dodatke.
Land Cruiser je dostupan samo u AX opremi te se proizvodi u postrojenju Yoshiwara u Japanu. Težak je 2.300 kg, dug 4.890, širok 1.870 i visok 1.920 mm, dok njegovo međuosovinsko rastojanje iznosi 2.730 mm. Dizelski motor je kombinovan s rezervoarom od 130 litara.
Toyota očekuje da će na domaćem tržištu prodavati oko 400 primjeraka mjesečno.